He - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like angels or like ices or snows or ices or snows or lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels.
The Mountains - Like ices or snows or angels or like A.I. or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or like the genuine not artificial heart.
She - Entertain! Don't be a bore! Easier said than done though! Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
He - The mean or like rude men or like women of like earth are like "'So totes nopes'" in the nicest meaning or time or like space or like lightnings or like ices or like snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or like snows or like angels or like ices or snows or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows.
She - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or lava or frozen upside down waterfalls of the cloudy sunny or sunbeam or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
He - Jump by what your heart sees but not by what your eyes do for "'love is strong like death its jealousy unyielding like the grave'" like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels.
Lightning - Like us or like our friend snow or like our sister ice or like Ellen White or like James White or like Teresa or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows fall like snowflakes of the metaphorical or allegorical lightning sun but no lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels.
Jesus - Know mercy but no sacrifice... or no?! Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or like snows or like angels or like lightnings or like SDAs or like lightnings or like ices or snow but no grammar no we're not smart enough for all that!
Leonardo - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings but no flattery something we all know or love or hate or contradictions or paradoxes but love is like lightning in this, it's an upside down waterfall, it's an upside down forest on fire, it's "'Stone Tower Temple'" like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels.
Gold - Leonardo da Vinci made us. Like lightnings or like ices or snows or angels or Solomon or Shrewdness or like lightnings or like asdfghjkl or like lkjhgfdsa or like sentimentality but we need elementality opliokjh or like dhfjghfg or like lightnings or like ices or like snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like snow leopards or like quotes or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or silver or gold.
Billie Eilish - God bless Taylor Swift and Olivia Rodrigo like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like the wicked drunk off light or cliffs or mattresses or "'Death Note'" or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
Taylor and Olivia - God bless Jesus Christ of the lightning sun or like lightnings or like ices or snows or fire or flame or embers or lava or condescending or like "'Great Controversy'" by Ellen Gould White but not Harmon but not subliminals but more agreeing to disagree in a time or like space or like loves or cares or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or fire burning the sentimental paper like a house in the lightning sun or snow or angels or like lightnings.
Love - We hate most things! Ironic!!! OH DON'T WE KNOW IT BABY! One day we'll die but we'll get away! Like lightnings or like ices or snows or angels or like or likkke or snows or angels or like love or love your enemies! or Solomon was so wise to make this way of speaking this format that John of the Cross also got from him! Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings! Solomon made plays! To us anyways! Metaphorically but not literally but no sentimentality or like lightnings or like ices or snows or fghfghfghfgh or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
Money - God bless Matthew Healy! Nice song he made about us! Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels.
The Bible - Do the wicked so know us thus?! Like... tbhnestly or like Nestlé or like turtles or like ghfhghfhghfhghfh or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or patience or love or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows.
Agur - Man! We were smart! Still are! Man we were smart! Or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like Satan screaming at Jesus but to no avail or like ghfhghfhghfhghfhghfhgh or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like Job by St. Job of the lightning sun or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
Ellen - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like shadows under the lightning sun or like under the cloudy or like snowy sun or like under the icy or snowy sun or like under the lightning sun of Jesus Christ the Messiah who died for men.
Augustine - "'Paranoia Agent'" is a great show! Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows.
He - Your persimmons are covered in snow our beloved. Your persimmons spread their fragrance like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows.
Jesus Christ - God bless Jehanette, Benincasa, Fieschi, Vigri, Payon, Emmerich, Alexandria, Cecilia, Ellen and all God's men and women of the lightning sun! Like lightnings or like ices or snows.
Father - God bless Emily, pandering, irony, lightnings, sarcasm, contradictions, ghfghfghfghf, or like lightnings or like ices or like snows.
Moses - Donald just wanted us to say "'hi!'" or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or Billie or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or Sinai or controversies or expulsions or dignity.
He - "'You who dwell in friend in garden in attendance let us hear your speeches!'"
She - "'Come away our beloved or be like a young gazelle or like a young stag on the spice laden mountains or perfume trampolines of the lightning sun.
The Mountains - God bless Donald or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like angels or like lightnings or like ices or snows or like the pets or the Jews or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows! Gfhgjfhgjfh or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows. God bless the lightning sun of Jesus Christ sabaoth, hosanna, maranatha, Jehova Jireh, or like lightnings or like ices or snows or like angels or like transfiguration or like water walker or like lightnings or like ices or snows. Lkjghf or like ghfjghfh or like ghfjgkf or like angels or like lightnings or like ices or snows. We don't need things spelled out for us like the wicked. The end of the song of golden gold. Amen amen.
Taylor Swift - P.S. Just super shoutouts to Billie and Olivia again. Like lightnings and like ices and snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or ahsgdf or like ices or snows or like glhkgjhkgj or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows. Maranatha, sabaoth, hosanna, Jehova Jireh or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows. Maranatha, sabaoth, sons of sabaoth, hosanna, Jireh, dragons, angels, demons, unicorns, skylights, stigmatas, mystics.
P.S. - I love love u. Amen. Amen.