She - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like snows or like lightnings or like ices or like ices or like ices or like ices or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or like snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or angels.
He - "'For God loved so the world that He gave His one and only Son that whosoever believeth in Him shall not perish but have life eternal.'" Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or dark academia or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or ices or snows or like ices or ices.
William Penn - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or ices or ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or like lightnings or ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or angels or like picture frames or like ices or snows or angels or like Catherine Payton or like Elizabeth Stirredge or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows.
Taylor Swift - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like Agchonion, lycurgos, ycurgos, curgos, urgos, gos, os. Like lulling in the umbra or antumbra or like penumbras or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
Catherine Payton - Like letters or like lightnings or like ices or ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices or ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or God bless Lil Uzi Vert or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snow or angels or like lightnings or like ices or snows or like pianos or like organs or sanctuaries on fire with fire rivers flowing from the candle sun or candle-like or like Onoskelis or like Ephippas or like Ornias or like Emerald maws shedding light like stained spectacle-like ghfjgh, fjgkfjg, flgkhj, fhgjf, fkglhk, or like lightnings or like ices or snows or angels or like letters or like backslidden-like brothers of the lightning air or like angels or like ices or ices.
Billie Eilish - Like dogs or like knowledgelessness or like lightnings or like ices or snows or like God bless Lorde or like Benee or like Dua Lipa or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or Onoskelis's cursed or like Ornias's cursed or like Asmodeus's cursed or like lightnings or like ices or snows or like asdfghjkl or like lkjhgfdsa or like lightnings or like ices or ices.
Teresa of Avila - Or like lightnings or like ices or like "'celestial water'" or like "'water too hot to drink'" or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or celestial water or like celestial water, celestial water, celestial water, celestial water, celestial water, celestial, celestial water, celestial water or like ices or snows or angels or like Ornias's cursed or like celestial water or celestial water.