He - Like lightnings or like ices or like snows or like angels or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
She - Their love is inseparable! Like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like Ornias's cursed or like Asmodeus's cursed or like Abezithibod's cursed or like Onoskelis's cursed or like lightnings or like ices or snows but no demons nor shadow but dancing shadowy lightnings of the ancient, Biblical, lightning sun or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. John - "'For God so loved the world that He gave His one and only Son that whosoever shall believeth in Him, shall not perisheth, but have timeth, eternal.'" Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like Beelzeboul's cursed or like Agchonion's cursed or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices.
St. Teresa of Avila - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or hot spring water or like blue fire or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or ices or ices.
Celestial Water - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
KSI - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or Prime waterfalls of the lightning sun or like lightnings or like ices or snows or like "'God bless Logan Paul or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
St. Ignatius of Loyola - Like lightnings or like ices or snows or like praying to each member of the Godhead every day for an hour each or like upside down dragons or like upside down unicorns or like lightnings or like ices or ices.
Jesus Christ - Like The Father or like The Holy Spirit or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
St. Bonaventure of Bagnoregio - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Italy - Like "'Greek is the most illustrious language.'" or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
The Waldenses - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.