The Song of Earth
The canticle of earth or rock or dirt or clay or ice or snow or lightning or ice or snow or angels or like lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like angels or like stars
The Mountains - Like lightning or ice or snow. Frozen rainbow or eggs or green or verdant rainbows or lawnmowers or like lightning ice or snow or waterpourers or scales or twins or virgins or scorpions or crabs or spirits or goathorns or drowning frozen rainbows. Earthquake or frozen rainbow or frozen lightning sun or frozen fiery lightning sun or earthquakes or animals flying away from a moving castle. A stone thrown in a pond that makes ripples. Upside down or frozen upside down waterfall or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like or ice or like lightning or ice or snow.
She - Your oranges aren't tangerines but the same but different like lightning or ice or snow. The grave or pit will not open its mouth like frozen rainbow or lightning or ice or snow like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like frozen rainbow or egg or waterpourer or like goathorned or like virgin or like frozen rainbow or like fish or like scorpion or star or angel or frozen rainbow or archer or scale or crab or twin or like lightning or ice or snow or like drowning upside waterfalls or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or angels or rowed stars humble but sheen.
Daughters of Zion the archers or the lonely prince or darkness who fell out the canopy shoot as us like silhouettes or fires or lightning or ice or snow or red eyes on shifting shadows or waves or they metamorphose into lightning or ice or snow. The sun makes shadows flee like lightning or like ice or like hail or sleet or rain.
Our beloved said he spoke to us but said "'You are Ponyo running on the waves or like Chihiro going through fields of flowers with Haku to see her pig parents or like a castle in the sky. Glass or like lightning or ice or snow or fields inflamed or like lightning or ice or like frozen rainbow or like lightning or ice or like snow or like lightning or like ice or glass or crystal so transparent we can see through it or like a green stone tossed by wind.
Crying forest or like busy train stations or exploding trains or like glowing or glittering or a cliff shrinking or like a rope or 6 inch lightning or ice or snow or green lightning or snow or angel or star grass.
Daughters of Zion the cowards of the shadows shoot at the upright in heart like silhouettes or candles or frozen rainbow or mountain covered in snow or hill covered in green grass or like snow during the birth of our Lord with angels of the air watching us like watchers watchingly. Daughters of David or Solomon or Moses or Jesus or Christianity cowards metamorphose into black or jet black or vantablack or black holes or chaos or gray or limbo or purgatory or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or frozen rainbow or egg or frozen rainbow or like lightning or ice or snow or angel or star.
Our beloved spoke at length in Donald's first book so now we are we guess! Frozen rainbow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.
Sheep or ox or rooster or he-goat or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or angel or star. Intermingle with us our beloved! Be a lion in the prairie or a tiger in the savanna of Eden or Mars or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow. Frozen rainbow or like lightning or ice or snow.