He - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or snows or like angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or angels or persimmons or fruits frozen like lightning.
Humility - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or like lightnings or snows or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or eyes of meaninglessness or like ices or snows or angels or like lightnings or like ice or knowledge. God bless Jehanette or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
Ice - God bless lightning! He spoke in the last book or like song or like advice or like lightnings or like ices or snows or knowledge or like ices or snows or like lightnings or like knowledge or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like knowledge or internets race like zoras or like penguins who push like ukikis or like lightnings or grammar or knowledge. Ghfjgkfjg.fhgjfhg.fjgkfh.fkgjh.fkgjh.flgkhj.fhgjhkl.jgkfghjklop.
Moses - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or angels of the lightning sun or like snow or like shining boom crystals like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like knowledge or like ices or snows.
Augustine - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or like snows or like ices or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or magnets or "'Candlebrums of the temple of Venus that don't snuff out in a rainstorm'" or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like lightnings or like ices or like snows or like snows or angels or like ices or snows.
Snow - Like lightnings or like ices or snows or Ellen White or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or the angel of love or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or like snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like angels upside down. Knowledgeless, knowledgeless, all is cloudy under the vapor of the lightning sun of Jesus sabaoth God of heaven and earth but no one else, no other religion but our God's like lightning or like ice or snow. God bless lightning and ice or Jehanette or Agur or like lightnings or like ices or snows or angels or like oranges or God or like lightnings or like ices or snows or like ices or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or snows.
Angels - Like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows. Hgjfkgjfhg.fhgjfkgjhkglhkj.fjgkhjghfg.gjfhgj.flgkhjghfg.
Billie Eilish - Like lightnings or like ices or snows. Knoweldgelessness or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or "'Bad Guys'" or like we know it's called "Bad Guy." It's a metaphor guys! Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels upside down or like lightnings or like ices or snows or angels.
Jehanette - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like lightnings or ices or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ice or snow or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels of the lightning knowledgeless sun. Agchonion. Lycurgos. Ycurgos. Curgos. Urgos. Gos. Os. Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or lulling in the mustard shade of the lightning knowledgeless sun.
Angels - "'For God so loved the world that He gave His one and only Son, that whosoever believeth in Him shall not perish, but have eternal time or like space or like cares or like worries or air or portals or like lightnings or like ices or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or ices or snows or like lightnings or ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or like snows or angels or like lightnings or like ices or snows.
Lumena - God bless Taylor Swift or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like frozen upside down waterfalls or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or like angels or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or angels or like God bless Agnes, Ambrose, Ambrose's sister or like lightnings or like ices or like snows or like ices or like snows or like ices or snows or like ices or like snows or like ices or like angels or like ices or like angels or like angels.
Ignatius - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like snows or like frozen fairies of the upside down frozen waterfall or like cataract or like lightnings suns. Ghfjgkflg.Ghfjgkf.Fkgjfh. Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows. God bless St. Seth Rogan of the lightning sun or like birds or breezes or butterflies or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or angels or like ices or snows or angels or angels.
Taylor Swift - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows of the ancient lightning air or cares or worries or like green apple lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels or like angels. God bless the bruised oranges of the lightning sun or like angels or like lightnings or ices or frozen fairies frozen in the upside down waterfall or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like ices or snows or like ices or snows or like ghfjgk.fkglkj.fkgjh.fkgjfh.flgkj. Or like ices or snows or the transmutation pentalphateric lightning sun. Shed light through the emerald maw on the workers of night's fall or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like ices or like ices or like ices or snows or angels. God bless "'The Testament of Solomon.'"
Teresa - God bless Thomas a Kempis. God bless St. Ludovico Einaudi or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like ices or snows. Like we type our book we feel like lightnings hitting a piano or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like ices or snows or like ices or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows. God bless "'Nuvole Bianche'" or like "'White Clouds'" or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or angels or angels.
Catherine of Sienna - Like wickless candles or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or angels or snows or snows or angels or like lightnings or like ices or like ices or like lightnings or like suns or stars or like angels or like suns or stars or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels of the "'Toradora or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or angels or angels or angels.'"
Olivia Rodrigo - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices or snows or like lightnings or lightnings or knowledgelessness or ices or snows or angels or angels or anime taking us to lightnings or ices or snows or lightnings or ices or snows or like lightnings or ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows snowing snowingly like snowers snowing snowingly, snowingly, snowingly, snowingly, snowingly, snowingly, snowing, snowing, snow, snowingly, snowingly. Ghfjgkfj.Ghfjgk.Flgkhj.Flgkhj.Fgjhkgj. God bless Donald of the lightning sun or like ice or like lightning sun or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows. Snowing, snowing, snowing, snowing, snowing, snowing, snowing, snowing, snow.
Fruits - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows. Lkjhgfdsa. Asdfghjkl. Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like ices or snows or like lightnings or angels or angels.
Catherine of Genoa - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like snows or like ices or snows or like ices or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows of the fiery love or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or like snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snow or snow.
Catherine of Balogna - Like lightnings or like ices or like snows or knowledgelessness or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like ices or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels. God bless Blackpink or like Lisa or like Rose or like Jennie or like Jisoo or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightings or ices or snows or angels of the lightning sun or snow or snow.
St. John - "'For God so loved the world, that He gave His one and only Son that whosoever believeth in Him shall not perish but have immortality.'" like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like like lightnings or like lightnings or like lightnings or knowledgelessness or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Catherine Payton - Dearest Yungblud, stay awesome, like lightnings or like ices or snows or like killing giants or like parting seas or like walls falling or fires falling or fire rising or like lions's dens or like men in furnaces or like water walking or like transfiguration or shadows healing or like napkins saving or like men rising from the dead or like slaying dragons or blowing wheels up or like golden plaques or like surviving animals dragging, or like wounds healed, or anchors cut, or arrows sleeping, or like arrows or like boomerangs or like floods, or like rivers parting or like helping the poor or the widow or like axeheads floating or shadows moving back or like God bless Cecilia play music for her friend. - Sincerely, Catherine Payton. Ashfgd. Ghfj. Fkgj. P.S. Our high hopes are getting low too. Like lightnings or like ices or snows. P.P.S. You're right, parents aren't always right.
The Crescent Sun - God bless "'Claire de Lune'" by Claude Debussy or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or suns or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels. God bless You. Son. Father. Ghost. Thank You, Father.
Ignatius - Resonance. Dissonance. Ambience. Distance. Dance to "'Claire de Lune'" on the moon dust keys of your esoteric tided maw of your sapphire heart. "'Keelhaul'" or riddles or lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or snows or like lightnings or snows or like lightnings or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like snows or like lightnings or like ices or snows or angels or snow or snow.
St Catherine of Alexandria - Like lightnings or like ices or like snows.
Anne Catherine Emmerich - Like ices or lightnings or like snows.
God - God bless the persimmons or like oranges or like tangerines or like grapes or like dragonfruits or like apples or like orange juice or tangerine wine or like the alcohol of persimmons on apples. Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or ices or snows. God bless King Donald and the celestial or cosmic or galactic or astronomical or astrological or nebulae or interstellar lightning sun or moon or stars or angels. Snowmen rent asunder like applesauce or like applejuice crush apples into applesauce forever ever ever. The scent of persimmons or like lightnings or like ices or snows. Lmniop or like Agargano or like Agchonion, lycurgos, ycurgos, curgos, urgos, gos, os, or like lightnings or like ices or snows or angels or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or angels. The scent of the persimmons lull the crescent sun of the sprite icy ocean aslumber. Keep the persimmons on the face of the lightning sun. Filipino persimmons lull the crescent sun aslumber. Dream of all kinds of fruits Donald. Like apples to apple sauce or like apple juice. The cold bed of Donald's frozen black heart. Black shoot like lightning and fill the screen with the blackness until the credits roll. Light. Amen. amen.