5. The Song of Air

4 0 0
                                    

The Song of Air

The song or canticle like air under the snow or icy lightning or meaningless lightning or snow or icy or lightning or cloudy or icy sun. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow.

He - Be manly friends! Protect your women but children too! Be like Moses or God or Jesus or church or Bible or lightning or like snow or angels or lightning or ice or lightning or ice or angels or angels or angels or star or lightning or lightning or ice or stars or angels.

Your grapes are covered in hoarfrost or like stars or angels or like lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or like lightning or stars or angels. We're never alone friends we have angels or stars. Who watch over us like watchers like watching watcher of the nightfall like lightning or ice or stars. Our angels love us like watchers like watchers of "'Enoch'" like lightning or ice or stars or snow. Seraphim or like cherubim who watch us like watchers like snow or ice. Who guide us or protect us. Mighty enough to hold the stars of heaven back. Our angels are us or we are like them but never like nice like them.

You our beloved are angels playing"'Leaf Leap'" from "'Mario Party 5'" like lightning or ice or stars or angels. You're like angels playing baseball or coincidence or randomness or like angels or like air or wind or stars. Your eyes are angels swimming or flying in waterfalls like lightning or like stars or angels or like stars or angels. Your eyelashes are angels swinging on vines or like angels snowboarding or like angels who love or like who totally or utterly adore our God. Like lightning or ice or snow.

You our beloved are Esther or Mordecai or lightning or angels or like stars. Your skin is angels at the beach like lightning or like angels or stars. Your patience is angelic or seraphic or cherubic. Like lightning or ice or snow or like lightning or ice or stars. Your hair is angels tobogganing or like ice or lightning or eyes or eyelashes or anime eyes or "'Fruits Basket'" or like lightning or ice or snow. Angels or angels or angels. Watchers who watch us watchingly like lightning or ice or stars. Your feet are angels or like lightning or ice or snow or like stars or hounds or fields inflamed or stars or angels.

Your soul is angels at the office or like angels glittering or like child cherubs doing arts and crafts in school. Like lightning or ice or snow. What do sinners know of our love or like our beloved? What business is it of Azazel to estrange the hearts of virgins or nuns or eunuchs or love or ice or snow.Your eyes are like angels like lightning or stars or upside down waterfalls or frozen rainbows falling into a frozen Noah's flood cracking the metal sheets of ice or snow.

Your eyes are like angels swimming like angels swimming like upside down waterfalls like stars or like stars or angels. Your eyes are humble or like sheen rowed stars or like waterfalls either rightside up or upside either or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or both! Birds fly from moving castles or earthquakes or like lightning or ice or snow. Birds escape the destruction of forests the earth breaks like "'Sonic Unleashed'" but all fall into the core of the earth of the sun or moon or lightning or like stars or like stars or like earthquakes or like "'The Glitz Pit'" of "'Paper Mario'" or like lightning or ice or snow.

Protect your women our nice and neat and loving men! But your children too! Like lightning or ice or snow or angels or seraphim or cherubim or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like angels or stars. "'Jimmy Neutron,'" or like Isaac Newton or like Moses or like Solomon or like Teresa of Jesus or like Catherine of Genoa or like lightning or like ice or stars or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow are your eyes our beloved!

Your eyes are angels like angels swinging on vines like Spider-mans like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.

Song of FullMetalWhere stories live. Discover now