10. The Song of Ghosts

5 0 0
                                    

Song of Ghosts

The Mountains - Another romantic book man! God fuckin bless man! Holy fuckin' shit! Holy fuckin' shit! Upside down lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like snow or like Song of Songs by Solomon or the obvious or the lightning or like the snow or like the ice or like the snow or like the ice or like the snow or like the ice or like the snow or like the ice or like the snow or like the ice or like the snow or like the ice or like the snow or like mountains or like hills or like valleys or like Ellen said "'Don't say things "'odd'" or "'original'" or like lightning or like ice or like snow or like ice or like frost or like hail or like sleet.

He - Upside down lightning or like ice or like snow or like backwards or like opposites or like Lebanon or like Israel or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like ice or like snow or like hail or like ice or like snow or like drowning upside down Davids or like lighting or like ice or like snow or like hail or like sleet or like upside down hospitals or like upside down mad asylums or like lightning or like ice or like snow or like arks or like upside down lightning or like ice or like snow or like hail or like snow or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like hail or like sleet.

Upside down Anne Frank or like editors or like lightning or like ice or like snow. How our hearts break for our world our friends! Our beloved like Thomas a Kempis said "'Don't'" "'try'" "'or intend'" "'or'" "'purpose'" to be friends with all for lightning or like ice or like snow or like ice or like upside down mountains or like Ararat or like lightning or like ice or like snow or like hail or like sleet or like angels or like snow or like lightning or like ice or like snow or like sleet or like hail or like frost or like angels or like air or flattery's wrong so it's not right! Or like lightning or like ice or like snow or like hail or like oranges or red oranged or like blue or purple lighting on stars or like hearts or like oranges or stems on orange trees like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like hail or like lightning or like ice or like snow or like hail or like upside down "'BotW'" or like lightning or like ice or like snow or like grapes or like persimmons or like dragonfruits or like your eyes our beloved or lover are like kiwis your eyelashes or your eyebrows are fuzzy or green or have lightning or like ice or like snow or like black fire seeds or like lightning or like ice or like snow or like hail or like sleet or like frost or like angels or like upside amens.

She - You our beloved are apples in an orchard or vineyard or like lighting or like lightning or like ice or like snow or like angels or like snow or like frost or like ease to find or like flashlights or like "'Night Light Fright'" from Mario Party 5 or no?! Just in that we like that game but probably or surely no one more than that loves lighting or like ice or like ice or like snow or like angels or like angels or like upside down scales of weights or like scales of fish or mermaids or dragons or like lightning or like ice or like snow or like angels or like lightning or like ice or like snow or like ice or like angels or like snow or like angels or like snow or like lightning or like ice or like hail or like angels or like snow or like snow or like upside down dragons or like rightside up suns or like lightning or like ice or like snow.

Philomena - Anchors cannot weigh your love down our friends! Order or like lighting or like ice or like snow or like ice or like hail or like lightning or like ice or like angels or like upside down lightning or like ice or like hail or like lightning or like ice or like snow or like angels or like ice or like snow or like angels or like ice or like snow or like hail or like lighting or like ice or lightning or like ice or like snow or like angels or like lightning or like ice or like upside down abominations can not stop us now friends!

Song of FullMetalWhere stories live. Discover now