3. The Canticle of Ice

7 0 0
                                    

The canticle of ice or snow by Donald Morris Smith III.

She - You our beloved are the Forest of Ephraim or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Your logs are covered in hoarfrost or snow or ice or metaphors or literal fire or snow or ice or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or fire or melting water like lightning or fireworks or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Our grapes are covered in hoarfrost the lake or pond or river or valley or babbling brook or wind or mountain or Christmas lights or Christmas trees or lightning or lightning or lightning or ice or snow or lightning are lightning or snow or lightning or snow or lightning or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow are frozen.

The Mountains - Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow are melting like fire or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or hoarfrost or fire or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow.

He - Your grapes are ripe for the sickle or metaphors or morality. Your oranges are covered in hoarfrost or ice or snow or water or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Drowning water, lightning or ice or snow. Water drowns or spins or swirls or twirls like scarlet ribbons like rain or dancing or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Your grapes are covered in fire or electricity or rainbows or lightning or ice or snow or lightning or lightning or rainbow lightnings.

She - Snow or ice melts like water in a pond or fish in a pond or the gate of Hyrule Castle Town like lightning or ice or water or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or snow. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or snow. We eat fish in our eyes like lightning or stars or cameras zooming out to show a constellation. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Water melts or drowns or evaporates or freezes like the forests of Lebanon or San Francisco or the Golden Gate or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or snow or snow on green glowing or glittering blades of grass.

A frozen rainbow is your smile our beloved reversed or lightning or ice or snow. Or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Or lightning or ice or snow or lighting or ice or snow or Catherine Wheels or tubes of coins or lightning or ice or snow. What a nice name for that firework to honor our beloved friend or sister Catherine of Alexandria. Ice or snow or lightning or lightning or ice or lightning cracks ice to show the crystablooms or crystals like flowers that light up when light balls are thrown at them like lightning or ice or snow or lightning or ice or frozen rainbows fall like gravity or frozen rainbows or frozen rainbows are in our hair our beloved! Like claw clips in our hair like frozen rainbows falling into Noah's ark or frozen rainbows falling like lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or lightning or ice or snow. Drowning water like lightning falls like frozen planets. Like lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or snow.

Song of FullMetalWhere stories live. Discover now