Song of Waterfalls
He - Your grapes are ripe or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or like lightning or ice or stars or angels ot seraphim or cherubim. You're every believer, the books app on iPhone. Lightning or like ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like stars or luminaries. You're Genesis chapters 1-50, you're no coincidence you're 1 in a million. You hold the stars of heaven back, you could burn the trees or like logs in our glowing or glittering or like seraphic or like angelic temple of Donald.
You're an upside down indoor pool, heated without one trifle. You are lightning or ice or snow. You are a song of waterfalls or lightning or ice or snow or fiery fire or earth or air. You were painted by da Vinci in his glowing or like shimmering or like shining or like glittering studio of studios. You are a mosaic like Daniel in the lion's den or David or goliath or Esther or purim or Christmas or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow in the depth of nightfall or like an upside down heated indoor pool silent that fall and rises from two pools but you're swimming isn't mean or rude or impolite or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.
She - You are an upside down heated pool in "'The One'" Beverly Hills mansion. You're lightning or like ice or like snow or like lightning or like stars or like stars or like rainbow stars or like rainbow lightnings or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like stars or bears with fish fresh in their mouth climbing trees like "'We Bare Bears'" or like sleeping or like slender trees not breaking or like bears in glasses or bears in nightgowns or like nightcaps or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like bears breakdancing or like bears in college like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.
The Mountains - Like lightning or like snowflakes all differing in splendor or like snowflakes or snow or rain or hail or lightning on firey ice of fire or flames or like Solomon's temple or like volcanic "'Great Controversy'" eruptions or like Pompeii or Bastille or like lightning or ice or snow or like ravens or crows or vultures or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.
He - You know no flattery but only love or lightning or a zoomed-in snowflake or a blurred background or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow. You're brave like Paul of Tarsus or Paul the first Hermit. You're on fire like Joan of Arc or Huss or Jerome. You're lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.
You're in the coliseum covered in meat. You're Hannah More on the streets. You're Ellen crying in the forest or like lightning or ice or snow. You're Emily hiding her whole time. Or like lightning or ice or snow. You're drunk dogs playing poker. Your grapes are covered in hoarfrost or milk or wine or lightning or stars or stars in a heaven of heavens sized cup or bowl. You're wrapped in stars or honey or bathing in stars or like lightning or ice or snow. You're wrapped in honey or like lightning or ice or like stars or angels. You're on Mars or like lightning or ice or snow or snowflakes zoomed in each one like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow or like stars or like lightning or ice or snow or like lightning or ice or snow.