The Mountains - God bless like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or angels or "'Nuvole Bianche'" like lightnings or ices or snows or angels or like snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels like ice or snow or upside down angels or lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels upside down or lightnings or ices or snows. Upside down mountains or the lightning sun or angels or snows by Ludovico Einaudi. We know he wrote the soundtrack to our time or like space or like cares but no worries like lightning or like ice or like snow or angels or like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows. Snow. Fall. Stars or angels like stars or romance but only romance or like lightnings or ices or snows or angels or snows. Snow. Snow. Snow.
He - Your persimmons are ripe for the sickle our beloved! Like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels or like St. Teresa of Avila of the lightning interior lightning castle air snow pauses like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows. Your persimmons come in all kinds of myriads or vast arrays of love or like lightnings or like ices or snows or angels or snows or ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows, but mostly snow. Angels dance to the tune of your heart like lightnings or like ices or snows or angels. Melt the snowmen, riven asunder to the sound of your heart, like lightnings or like ices or snows or angels to the sound your living, breathing heart, like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows.
She - Dragons dance to the sound of your heart. Like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels dance to the sound of your heart like rivers from church on fire with candles on lilypads like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows dance to the sound of your heart or like lightnings or ices or snows or like angels in Ruth and Boaz's threshing field, like corn cobs falling from the lightning portals or love dance to the sound of your heart like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows.
The Mountains - Dragons hie to the living sound of your lightning or like ice or like snow or angels or like ice or snow or angels or like lightnings or ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or ices or snows, Ruth and Boaz dance to the sound of your heart, Abraham and Sarah dance to the sound of your heart, Isaac and Rebekah like lighting or like ice or like snow or like angels or like lightnings or like ices or snows or aura or manna or coriander or wafer or tsunamis or like lightnings or like ices or like snows or like angels or like lightnings or like ice or snow or like lightnings or like ice or snow or angels or like lightnings or like lightnings or like ices or snows reflect to the living sound of your running heart.
He - The persimmons dance under the tree with their friends or like lightnings or like ices or like snows or angels or like ices or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or angels sing to the sound of your heart or like lightnings or like ices or like snows or breathing snowflakes of the lightning sun or air or portals or air or fire or air or water or sand or earth or love or hope burn like the lightning sun or the mirror of the lightning sun.
St. Bonaventure - Dance to the song of your own heart or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or windchimes or harps or persimmons dance to the sound of your heart or like lightnings or like ices or like snows or pan flutes or ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels burning the sun on fiery flame of snow or angels or lightnings or stars in the eyes of the lightning heart. Dance to the sound of your own heart. The dragonfruits are ripe for the sickle of love or lightning or like ice or like snowflakes of the reflecting ocarina lightning sun or angels or like stars or planets are your love friends. The bird plays the pan flute with its wings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like snows or angels upside down or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or mirrors, mirroring, mirroring.