25. Song of Doors

6 0 0
                                    

Song of Doors

She - Be a butterfly our beloved! Be like dragonflies or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices.
He - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
The New Wine - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Ignatius - Like lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or lightnings or like ices or ices.
St. Lumena - Like solaris lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like red grass or like lightnings or like ices or white grasses or like lightnings or like persimmons or like white, transparent, or like glassy or like flexible or like plastic or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or grasses or grasses.
St. Agnes - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like "'Mario partying like lightnings or like caltrop-like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Joan - Transparency or like translucency or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or icicles or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or interior castle or like mansions or like upside down meaninglessness or like knowledgelessness or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices.
Billie Eilish - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like interior castles or like spiritual dialogues or like lightnings or like sharing or like not talking but only snow or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
KSI - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Taylor Swift - God bless Prime! Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or ices or snows or like apples or like persimmons or like pink grass or like rose-gold knowledgeless or like knowledgeless or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows.
Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like white or like plexiglass-like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Olivia Rodrigo - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like white grass or like pink grass or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.
Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like apples or like orchards or like apples or like lightnings or like knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, meaningless, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or ices or ices.
Like apples or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or angels or like apples or like vineyards or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows.
Violet Myers - Like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or apples or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Jehanette - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like God bless Boaz and Ruth or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or frozen or like slush or like slushie or like frosty or like hoarfrost or like tornadoes or like lightnings or like ices or snows or like ices or blizzards or like avalanches or like lightnings or like ices or snows or snows or snows.
St. Margaret of Antioch - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows.
She - Like apples or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like "'Interstellar'" or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
He - like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like prairies or like kangaroos or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Emily Dickinson - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or apples or like apple trees or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
She - You're like St. Job or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.
The Interior Castle - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or evil or like darkness or like tears or like real pain but not fake pain but not Wattpad no not really but not like persecutions or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Rainbow Road - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like "'Nuvole Bianch'" or like "'River Flows In You'" or like Japanese houses or like paper doors or like shoji or like lightnings or like ices or snows or snows or like meaningless or like meaningless or like meaningless or like meaningless or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or lightnings or lightnings.
Anya Taylor-Joy - Like Malcolm McRae or like lightnings or like ices or snows or snows or like Rainbow Road or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or apples or like persimmons or like penitence or like repentance or like penitent-like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Ignatius of Loyola - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or dragonflies or like dragonfruits or like komodo dragons or like lightnings or like ices or ices or ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or dragons or like glowbugs or like butterflies on dragons or like glowbugs hieing or like hiring dragons upside down or like dogs or like lightnings or like ices or snows or snows.
Lightnings - Or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows.
Jake Paul - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like dragons or like tophats or like mustaches or like dogs or like penitent icicles of the interior castle or oranges or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like "'Claire de Lune'" or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like fiery flashing lightnings or like ices or ices or snows or snows.
St. Monica - God bless Lemuel's mother or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like God bless Violet Myers or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or green grass or like orbital mirrors or like Target balls or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Augustine of Hippo - Like icicle-like, rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snow-like, rainbow-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or rainbow-like. God curse Asmodeus or like Ornias or like Onoskelis or like Enepsigos or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or ice or ice.
She - Your eyebrows are kiwis or like pearls or like clams or like lightnings or like ices or snows or like oysters or like lobsters or like crabs or like pity for the poor or like lightnings or like ices or snows or snows. Your mouth is Zora Hall or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
He - Your mouth is Great Bay or like heart pieces or like beavers racing or like lightnings or like ices or snows or ices or snows or snows or snows or like seahorses in love or like crescent suns or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.
St. Job - Your grapes are gummy bears or like gummy worms or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like the Forest Temple of Twilight Princess or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
The Blizzards - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or rainbow-like, caltrop-like, lascivious lightnings engendered of solaris lightnings or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or rainbow-like, caltrop-like, upside down, anti-meaningless-knowledgelessness, lightnings, red grass or green grass or snows or snows.
The Tornadoes - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or rainbow-like, caltrop-like, upside down heavens, gravity, gravity, like lightnings or like ices or snows of the cloudy Paper Mario crescent sun or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Moses - Like goats like ices or icicles or snows or like rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or "'Shuffle!'" or like rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like caltrop-like, "'FMA'" lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices.
Thomas a Kempis - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows.
Dua Lipa - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or rainbow-like, caltrop-like, Rath in kind, or like Lion-bearer, or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like "'One Piece'"or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices.
The Mountains - Lion-bearer, Rath in Kind, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or icicles or like stalactites or like ices or snows or snows or angels or heaven or like hell or like above all else Purgatory's real if for no one else than for St. Catherine of Genoa or ice or ice.
St. Catherine of Genoa - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices.
God bless apples or like apples or like apples or like apple trees or like snows or snows or snow-like, storms, Rath in Kind, Lion-bearer, or like lightnings or like ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or wind chimes or like lightnings or like wind chimes or wind chimes or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows.
St. Catherine of Siena - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like the 7 mortal sins from FMA like Pride the Arrogant, or like Sloth the Indolent, or like Lust the Lascivious or like Envy the Jealous or like Gluttony the Voracious or like Greed the Avaricious or like Wrath the Furious or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows.
St. Catherine of Balogna - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or icicles or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or ices or snows or snowstorms or like lightnings or like celestial coliseums or like Pokemon or like ices or snows or snows.
The Music - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
God - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or money or poorness or college or jobs or rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows.
Jesus - Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like Prince of Peace or like Emmanuel or like 644 or like Afarot or like Raphael or like Rath in kind or like Lion-bearer or like maw-like, rainbow-like, caltrop-like, lightnings of the lightning sun or like ices or snows or snows or snows.
St. Job - God bless the 3 friends... honestly, we feel like beings don't know Job like Agur or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like fairies or like Zelda or like "'Great seas or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Charles Spurgeon - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows. God bless FMA: Brotherhood or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Aaron - Like Egypt or like seas parting or like lions's dens or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or sons of Levi or like lightnings or like ices or snows or like Moses or like Miriam or like Jochebed or like Amram or like saints or like martyrs or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Miriam - Like context or contexts or like connexion or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or God bless Billie Eilish or like guardian angels or like Abaju or like Sadabu or like ices or snows or like the satans taught giants to make swords or like spears or like javelins or like shields or like helmets or like breastplates. Or like three thousand ells or like lightnings or like ices or snows or snows.
Anne Catherine Emmerich - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snowstorms or like ices or barrages or like flurries or like tornadoes or like whirlwinds or like ices or snows or snows or snows or like the unpredictable or like ices or snows or snows or snows or snows.
God - Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snowstorms or like ices or icicles or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or Dr. Marcoh or like lightnings or like ices or snows or snows.
The Secret - Keep us... locked up..... In your heart! Like lightnings or like ices or snows or Waldenses or like martyrs or like Wylie or like d'Augbigne or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or tornado-like, whisk-like, rainbow-like, icicle-like, lightning-like, lightning-like, lightnings or like ices or snows or snowstorms or like soldiers or like pain or like suffering or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or above all else God bless Mozart and Bach.
Zwingli or like Oecolampadius or like Wishart or like Flavel or like Pink or like Torrey or like Niebuhr or like genealogies or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or the uncountable saints or like martyrs of Jesus like Christ like lightnings or like ices or snows or snows.
Nuvole Bianche - The first song Donald ever really loved. The first song that ever really cared or loved or worried for us like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or God bless Taylor Alison Swift or like rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices.
St. Agur - Like lightnings or like ices or snows or ike menorahs or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or ices or ices or ices or snows or snows.
Our Deathbed - Like storms or like broken promises or like Ellen Gould white or like gold or like silver or like emeralds or like sapphires or like rubies or like lapis lazulis or like agates or like topazes or like pearls or like mother of pearl or like costly stones or like soft metal or like steam or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or repentance or like obstinance or like lightnings or like ices or snows or like Catholics or like 2,300 days or like the courts or Babylon or like the courts of the Medo-Persian empire or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows.
King Biden - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like America or like bald eagles or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like God bless lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like Jill or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows.
Matthew, Mark, Luke, John or like halberds or like St. Catherine of Alexandria or like olive trees or like Patmos or like recalls so John leaves exile or like leaves Patmos off the side of modern day Turkey or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like preaches the Gospel back among friends and churches until he dies or ices or ices.
Jesus Christ, the living of God equal to the Father and Holy Spirit in all ways conceivable or like even inconceivable or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or discipline or like St. Job or like lightnings or like ices or snows or snows.
Logan Paul or like Jake Paul or like J-Hope or like Jungkook or like KickthePJ or like Crabstickz or like KSI or like Scott Wozniak or like Jack Howard or like Yungblud or like lightnings or like ices or snows or snows.
""""""""""The fifteenth said: "I am called Roêlêd. I cause cold and frost and pain in the stomach. Let me only hear the words: 'Iax, bide not, be not warmed, for Solomon is fairer than eleven fathers,' I at [once] retreat.""""""""""""""""
Like Agchonion or like Lycurgos or like Ycurgos or like Curgos or like Urgos or like Gos or like Os or like lightningz or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
The Mountains - "'Place us like a seal on your heart, or like a seal on your arm, for love is strong like death, its envy unyielding like grave. It burns like blazing fire or like mighty flames, many waters, can't quench love, rivers can't sweep it away. If one were to give all the wealth of one's house for it it'd be utterly scorned.'" Like lightnings or ices or snows or snows.
Like lightnings or like crescendos or like babbling brooks or like whispering winds or like diminuendos or like ices or snows or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or pan flutes or like death or like wind chimes or like wind wheels or like ices or snows or catching wind or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or minuets or like sonatas or like bossa novas or like or like boleros or like nocturnes or like requiems or like classical harps or like lyres or like timbrels or like lightnings or like limelights or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or wings or hieing or hiring or like lullabies or like elegies or like oaths or like love or like time or like ocarinas or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
God - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like above all else serenades of the "'City of God'" by St. Augustine of Hippo or like ices or snows or snows or snows or snows.
The Shadows - Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or upside down lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
The Light - Like lightnings or like ices or snows or snows or demons or devils or satans or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like azazels or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lucifers or like beelzebouls or like devils or like shadows or like penumbras or like umbras or like antumbras or like ices or snows or snows or snows or like ices or ices or ices or ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or ices or ices or snows or snows.
God - Like woodfalls or like snowheads or like great bays or like stone towers or like ices or snows or like ices or snows or demons or satans or murders or lasciviousness or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows.
Ices - or snows.
Or Snows - Or lightnings.
Or Lightnings - Or ices.
Or ices - Or snows.
Or snows - Or lightnings.
Or lightnings - Or lightnings or like ices or snows. Or snows or snows or snows.
God - might hounds or like dogs in attendance of the backyard wedding raise their barks or like howls or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows. Might the dog grooms ride the dress of the dog wife dragging behind her.
Dog licks.
Dogs party.
Dogs sleep.
The snowstorm slowly turns the screen white then lightnings slowly turn it black then in the utter blackness credit rolls or like fill the utter blackness.
The end - the end.

Song of FullMetalWhere stories live. Discover now