He - Like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like angels upside down or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or angels playing baseball flying catching homeruns or like "'Mario Superstar Baseball'" or like "'Super Mario Strikers'" or like Gamecubes in Enoch's tornado of the knowledgelessness lightning sun or like lightnings or like angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
She - The pair are inseparable! Or so they say! Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like angels or like lightnings or like ices or snows or parties or true romance but no sentimentality or like lightnings or like ices or shameless audacity or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices.
The Mountains - We saved Donald's life! Or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like colleges or hope or short terms or like long terms or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
The Stars - Like lightnings or like ices or snows or angels or celestials or like lightnings or like ices or St. Catherine of Balogna, or like St. Catherine of Genoa, or like St. Catherine of Sienna or like St. Catherine of Alexandria or like Anne Catherine Emmerich or like Catherine Payton or like St. Cecilia or like Emily Dickinson or like St. Augustine of Hippo or like prudence or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or ice or ice.
Moses - Save the s's please! Ghfjgkf. Fghjfkg. Artsaunda or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or the demon Ornias or like Onoskelis or like Ephippas or like Ornias again or like hounds or maws or caltrop-like lightnings or like balls or jacks or like clocks or like lightnings or like ices or snows or like angels or celestials or like God sabaoth! The demon Onoskelis is afraid of flattery or like lightnings or like floggings or Joel of succoring King Solomon the the pentalphateric lightning sun or like ices or snows or angels or transmutations or like lightnings or like caltop-like lightnings or like "'Kirby Air-Ride.'" Or ices or ices.
Solomon - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or like ices or snows or like Onoskelis or like lightnings or like ices or like ices or like ices or like angels or like lightnings or like ices or snows or St. Cecilia or like St. Catherine of Alexandria or like St. Margaret of Antioch or like St. Joan of Arc or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Agur - Like lightnings or like ices or snows or Job of the lightning sun or like ices or snows or like ices or snows or Onoskelis or like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or God of sabaoth or like lightnings or like ices or snows or like angels or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Job - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightings or like God bless Ellen Gould White or like lightnings or like ices or snows or like James Springer White or like lightnings or like ices or like snows or like ices or like snows or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like ices or snows or dignity or dignity.