She - Like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows.
The Mountains - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
She - Like antiquity or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or angels or like Agchonion, or like lycurgos, or like, ycurgos, or like curgos, or like, urgos, or like gos, or like os or like lightnings or like ices or snows or angels or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Philomena - Like lightnings or like ices or snows or angels or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or angels or like floggings or like prisons or angels healing with balm hours later or like angels cutting drowning anchors or like windy arrows or boomerangs or like lightnings or like ices or snows or caught or caught.
Agnes - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or like angels or like lightnings or like ices or snows or snows.
Joan of Arc - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows. God bless Taylor Swift or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or "'Angels in the Outfield'" or like lightnings or like ices or snows or angels catching homeruns or like lightnings or like ices or snows or angels or trifling or like maniacs or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices.
John Knox - God bless Huss, Jerome, Wycliffe like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.
Mary of Agreda - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or like snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Teresa of Avila - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like hot water or like celestial water or like hot spring water or like lightnings or like ices or snows or like laughingstocks of the lightning sun or like heavens or like firmament or like canopy or like banana leaves or like crown shyness or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.