4. The Canticle of Snow

4 0 0
                                    

The Canticle of Snow

The canticle of snow or ice or hail or lightning by Donald of Atwater.

The Mountains - Jesus Christ! Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or fire or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow.

She - Merry Christmas! Marry Christmas! Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Your oranges are covered in hoarfrost. Wedding Dress. Fish. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Waterpourer or goathorned or archer or scale or scorpion or fish or crab or twin or virgin or lightning or ice or drowning water. Your name is snow or lightning or perfume like snow in a volcano or Moltres or Articuno or Zapdos or an abandoned power plant or bulbusaur or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or gum or bulb or nard or saffron or calamus or cinnamon or spices of the merchant. Serenity. Nostalgia or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow.

Frozen rainbows fall like shooting stars or leaves falling off trees or upside down waterfalls or frozen rainbows crack like lightning or ice or snow or glowing or glittering or ice or snow or lightning or ice or snow or eggs or lightning or ice or snow or the Great Wall of China or the International Space Station of lightning or ice or snow. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Frozen rainbow crack like eggs or ice or sheets of metal or suns or moons or angels or light. Blinding lightning destroys the frozen lake or ocean or ice or snow. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow.

Your oranges are covered in hoarfrost. Your beard is "'The Dark Day'" of May 19, 1780. Your mouth is a tsnumani of ice or lightning or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Frozen rainbow crack like eggs. Blinding light or deafening sound or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Your feet are burnished bronze like God's. Your voice is a multitude or water or ice or snow or lightning or waterfalls or gazelle or elks or deer or lightning or ice or snow. Frozen rainbow or frozen rainbow or lightning or ice or snow. Your voice is David's army or warcries or fire falling in the temple of God or Solomon or Moses or Joseph. You are a lion or cub. Your wives or girlfriends or crushes are your cubs you are a lion of Africa or Eden or Adam or Golgotha or lightning or ice or snow.

God bless the mountains or the snow or the ice. Your canticle is an icicle or bicycle or tricycle or lightning or snow. Icicles or stalactite like ice or snow or frozen rainbows melt like Noah's flood. God bless Donald of Atwater our friend our king our nice or neat man. Like Jesus Christ like David or Teresa of Avila or Catherine of Genoa or lightning or ice or snow like lightning or ice or snow! Merry Christmas! Marry us our friend our brother in God. Milk falls like lightning or ice or snow milk from frozen drowning God or lightning or ice or snow or lightning or ice. Your mother is God or lightning or ice or snow. Or lightning or ice or snow. "'Milk flows from God's bosom.'" - St. Teresa of Avila like men or women like God might be woman but likely man. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow.

He - God bless the mountains. Your grapes are covered in hoarfrost like slushies like sodas like winged babies flying in heaven eating from a tree married at the latter not former. Lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or lightning or ice or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow. Milk like snow falls. Mist ascends from the bosom of earth. Rabbits or foxes or snow rabbits or snow foxes. Woodland beasts or albatrosses or unicorns or gryffindors or lightnings or ice or snow or loftwings or bulbusaurs or lightnings or ice or snow or lightnings or snows. Hail or frost or hoarfrost. Your eyes are avalanches either time or space love us. Lightning or ice or snow. Your lips are like a rabbit like lightning or ice or snow. Your lips are like dachshunds or lightning or ice or snow.

Song of FullMetalWhere stories live. Discover now