21. Song of Dust

4 0 0
                                    

She - Like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.

He - Like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.

Philomena - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or ices.

Agnes - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or ices.

Philomena - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or ices.

Billie Eilish - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or ices or snows or snows or like snowstorms or like cloudscapes or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices or apple trees or persimmons or like lightnings or like ices or snow or snowstorms or like avalanches or like blizzards or like lightnings or like lightnings or like dogs in shoes breakdancing or like bboying or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.

Taylor Swift - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or lightnings.

Cobie Smulders - Like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like stalactites or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or apple trees or oak branches with stooping snows or like persimmons or like lightnings or like lightnings or like lightnings or lightnings.

Sommer Ray - Like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or like lightnings or like lightnings or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or apple trees or raisins or like sweet, perfumed, running persimmons or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or apples or like wine or like vodka or like lightnings or like ices or snows or snows or alcohol or like lightnings or like ices or snows or snows.

Song of FullMetalWhere stories live. Discover now