Song of Lightning
The Mountains - "'The song of lightning or ice or lightning or ice or snow or lightning or ice or snow or cloudy or meaningless or snow or icy or lightning or cloudy or meaningless or icy or snowy or lightning or meaningless or like or love or cares or mean hearts melting like rocks or like lightning or like ice or like snow or like ice or like lightning or like ice or like ice or snow or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like snow or icy or cloudy or snowy or frosty or snowy lightning or dragons or water or rains or "'Kohelet'" or like lightning or like ice or like snow.'"
He - What a mean or dark or shadowy or like lightning or like ice or snow or like stars or like angels or like lightning or like wings or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like ice or like snow or like ice or like snow or like lightning or like ice or icicles or stalactites or like ice or like lightning or like snow or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or like ice or like snow or like lightning or like ice or like ice or like ice or like snow!
She - Your oranges are so like citrusy or like soda or like Crush or like Mountain Dew or like slurpees or icies or like lightning or like ice or like snow or like dinner or brunch or lunch or snacks or like breakfast or like breaking a fast or like lightning or like ice or snow. Your oranges are our chiefest hors d'oeuvres or like lightning or like ice or like snow. Your apples are freshly plucked off the tree like maps or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like ice or like mountains or like Lebanon or like Israel or like Jesus or Ellen White or like James or Spring or Vivaldi or like Tchaicovsky or like lightning or like ice or snow or snowflakes zoomed in all of different shapes or like lightning or like ice or like snow with blurred backgrounds or green or white grass or ferris wheels or like lightning or like ice or like snow.
The Mountains - Sinners hate romance! Go figure... skating! God bless Vsauce or like lightning or like ice or like snow! God bless Namah or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow or The Queen of Sheba or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow.
He - A library full of books by friends! The friendslibrary of Quakers or William Penn or Elizabeth Stirredge or like Catherine Payton or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like ice or like snow!
She - You our beloved are Solomon interviewing various demons for callings or zodicals or like water pourers or like lightning or like ice or snow or like archers or like scorpions or like scales or like bulls or like rams or like lions or like lightning or flashing lightning or fire or like lightning or like ice or snow or crabs or twins or virgins or goathorns or like fish or like spirits or like 36 or like 33 or like 7 or like Augustine or like lightning or like cares or like wicked hearts like rock melting like fire of the interior or exterior heaven of heavens or like typos or rewriting or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like snow or like angel wings or like gravity drowning Issac Newton or like shock collars or like shock or like awe or like offence or like lightning or like ice or like snow or like lightning or like ice or like ice or like polar bears or like copyright or rights reserved or public domain or like klothod which is battle or like deception or like strife or like jealousy or like power or like error or like foul or like lightning or like ice or like snow or like "'7 mortal lightnings or like ices or icies or snow'" or like lightning or like ice or like snow or like Thomas a Kempis holding up the halfglobe of waterfalls falling off lightning or earth or like outlines or like sketchers or like nightfalls lit up like lightning or like ice or like snow.