0.1

4.5K 213 513
                                    

Selam aşklar yeni ve çok değişik bir konu ile geldim. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.

Hoca geleli 15 dakika olmuştu bile. Sınıfın hemen hemem hepsi dersteydi. Pazartesi günü olması yetmezmiş gibi bir de ilk ders fizik idi. Herkes oflayarak dersi dinliyorlardı. Fazlasıyla sıkıcı bir dersti öğrenciler için. Bıkkın bir şekilde nefes verdi hoca ve listeye baktı.

"Soruyu çözmesi için listeden öğrenci seçiyorum"dedi hoca listeye göz gezdirerek. Tüm öğrencilerin korkulu rüyasıydı listeden seçmek. Kimisi başını sıraya koydu kimisi ise sıranın altına girmeye çalışıyordu. Hoca bir isimde durdu. Ağzını araladı ama onu susturan şey kapının çalmasıydı.

"Gel"

Kapı açıldı ve içeri "sınıfın sessiz çocuğu" diye adlandırılan çocuk girdi. Herkes ona bakarken arkasından giren çocukla şok olmuşlardı. Kendi aralarında konuşuyorlardı. Okulun zorba çocuğu ve sessiz çocuk beraber geç kalmıştı.

Küçük olan hemen arkadaşının yanına oturdu ve başını eğdi büyük olan ise konuşmaların çoğunu duymuş ve öldürücü bakışlar atıyordu herkese.

Hocanın öksürmesi ile herkes sessizleşmiş ve hocaya dönmüşlerdi.

"Bayan Soojin lütfen soruyu çözer misiniz?"

Soojin başını sallamış ve tahtaya doğru yürümüştü. Asla kimsenin anlayamayacağı yollardan soruyu çözmüş ve yerine dönmüştü. Hoca önce kontrol etmiş sonra kendisi anlatmıştı. Tabiki kimse anlamamıştı.

Zilin çalması ile herkes koşarak sınıftan çıkmıştı. Sınıfta sadece 5 kişi kalmıştı.

"Hey Felix neden geç kaldın bugün?"

"Alarmı kapatıp uyumuşum tekrar bu yüzden geç kaldım Jeongin"

"Peki o?"dedi Jeongin. Felix gösterdiği yere bakınca ona bakan çocukla göz göze gelmişti. Hemen başını çevirdi.

"Kapının önünde karşılaştık o neden geç kaldı bilmiyorum umrumda da değil zaten"dedi sert bir tavırla. Ardından gözlerini kapatmış ve arkasına yaslanmıştı ama arkasından gelen erkeksi ses ile gözlerini açmış ve arkasına bakmıştı.

"Demek öyle Lee Felix"dedi sinirle ve devam etti.

"Kendini fazla büyük sanıyorsun ama hiçbir şey değilsin biliyorsun değil mi?"

"Git işine Chan"dedi Changbin sert bir ses tonuyla.

"Vay vay Changbin Bey'e bakın küçük kuzusunu da korurmuş"dedi Chan.

"Chan siktir git"dedi Felix sinirle. Chan Felix'in dediği üzerine sinirlenmiş ve onu ayağa kaldırmıştı.

"Ne dedin sen?"

Artık gözlerinden alevler çıkıyordu Chan'ın. Kimse ona siktir git demeye cesaret edemezken bu sürtüğün ona siktir git demesi onu daha çok sinir etmişti.

"Bırak onu Chan!"diye bağırdı Seungmin Chan'ı iterken. Chan sinirle Seungmin'e baktı. Ona doğru sinirle adımlarla yürürken birinin kolunu tuttuğunu hissetti. Arkasına bakınca arkadaşları arkasındaydı.

ZORBA | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin