1.7

1K 75 56
                                    

Uzun zaman sonra tekrar twitter açtım. Önceki hesabımı unutmuştum devre dışı bıraktım silinmiş. Üzerinden 1 yıl geçmişti zaten. Bende aynı isimle tekrar açtım. Takip etmek isterseniz adını yorumlar kısmına yazarım. Neyse işte böyle.

Bu arada yb geç geldi biraz. Yazmak hiç gelmiyordu içimden ama yb atmam da gerekiyordu. Hâlâ tam isteğim yok ama size yb lazım bu yüzden kötü olursa sorryy.

Dünkü öpücükten sonra zor da olsa uyuyabilmişti ikili. Şimdi Chan yine erkenden uyanmış ve Felix'in evine gelmişti. Felix'in çıkmasına yakın geliyordu ki çok beklememek için. Sonuçta hava soğuk ve Chan da insandı. Bir kaç dakika bekledikten sonra Felix sonunda gelmişti. Chan gülümsemiş ve kollarını iki yana açmıştı. Felix başta şaşırsa da sonrasında Chan'a gülümsemiş ve hemen kaslı kolların altına girip kocaman sarılmıştı. Bir süre öylece sarılmışlardı. Felix geri çekilmeden önce son kez Chan'ın erkeksi kokusunu içine çekmiş ve tamamen ayrılmıştı büyüğünden.

"Günaydın Chanie~"

"Günaydın Lixie~"

"Benim için en en en iyi sabah olabilir"

"Benim için de öyle"dedi Felix'in koluna girerken. Felix gülmüş ve yürümeye başlamıştı. Hava soğuktu bu yüzden ikili hemen okula gitmek istiyordu. Konuşmadan adımlarını hızlandırmış ve okulun önüne gelmişlerdi. Bekçi kulübesinin önünde bekleyen Minho'yu görünce adımlarını yavaşlattı Chan. Minho asla bu saatte okula gelmezdi. Chan Felix'i çekiştirerek arkadaşının yanına gitti.

"Günaydın Min"

"Günaydın Chanie"dedi arkadaşına sarılarak. Felix ikiliye bakıyordu. Minho çekildi ve Felix'e baktı.

"Hiç öyle bakma yenge senin sevgilinse benim de agam. İster yerim ister öperim. Dimi Chan?"

"Aynen öyle Min"dedi gülerek. Felix'i ne kadar sevse de asla kimse Minho gibi olamazdı onun içinde. Abisinden bile daha çok severdi Minho'yu. Aynı şekilde Minho'da çok severdi Chan'ı.

"Kimi bekliyorsun sen. Asla gelmezdin bu saate?"

Minho ağzını araladı ama konuşmasına fırsat olmadan tekrar susmuştu. Susma sebebi ise yanlarına gelen Seungmin idi. Seungmin önce Chan'a sonra da kendisine merakla bakan arkadaşına baktı. Gülümseyerek hepsine selam verdi.

"Seung? Günaydın"

"Günaydın Lixie"

"Erkencisin"

"Minho hyung ödev için erken çağırdı. Dün eksik bulmuş hoca biz de tekrar yapacaktık"

"Ha o yüzden"dedi Chan Minho'ya bakarak. Minho 'he o yüzden' der gibi suratına baktı. Chan gülmüş ve Felix'in koluma girmişti.

"Hadi sınıfa"

Minho onaylamış ve Seungmin'in belini tutarak biraz önden yürümesi için ittirmişti. Chan ve Felix önce Seungmin'in belindeki Minho'nun eline sonra birbirlerine bakıp gülmüşlerdi. İkili arkadaşlarının bu şekilde yakınlaşmasını çok hoş bulmuşlardı. Zaten iki tane çift vardı grupta bu gidişle 4 olacaktı. Şans mı tesadüf mü bilinmez ama kesinlikle aşk vardı.

Sınıfa geldiklerinde yine aynı bakışlara maruz kalmışlardı. Minho Chan kadar sakin olmadığı için bir çom kişiye bağırsa da Chan hemen susturmuştu. Evet Chan daha güçlü ve sinirlenince daha sinirli oluyordu ama bunu insanlara göstermek istemezdi. Ne kadar zorba da olsa. Gücü ve siniri bir insanı bile öldürebilirdi.

Felix yerine geçecekken Minho ondan önce oturmuş ve Felix'e Chan'ın yanını işaret etmişti. Felix ters ters Minho'ya bakıp Chan'ın yanına geçmişti.

"Yanıma gelmek istemiyor musun güzelim?"

"Hayır olur mu öyle şey Chan. Her şeyden çok istiyorum"

"O zaman neden oraya geçtin?"

"Üzüldün mü sen?"

"Evet" dedi dudağını büzerek.

Koca adama bak amk.

Felix kahkaha atmış ve Chan'ın yüzünü avuçları arasına almıştı. Yanaklarını sıkmış ve saçıyla oynamıştı.

"Üzülme lütfen. Artık burada oturacağım. Söz"

Şimdi de Chan kahkaha atmış ve Felix'in ona yaptığının aynısını o da Felix'e yapmıştı. İkili gerçekten çok iyi anlaşıyorlardı. Birbirlerini de çok seviyorlardı. Ama bu sevgi asla arkadaşça değildi.

{~}

Okulun bitmesi ile herkes sınıfı boşaltmıştı. Sınıfta sadece 8 kişi vardı. Kim olduklarını tahmin etmek aslında hiç zor değildi. Sessizce herkes birbirini izlerken Minho sessizliği bozdu.

"Jisung ve Hyunjin konuşacak mısınız peçete mi getireyim?"

"Hyung sakin ol. Seungmin'i ürkütmek istemezsin"dedi Jisung gülerek. Minho sinirlenmiş ve elini Seungmin'e uzatmıştı.

"Seung peçete" Seungmin gülmüş ve Minho'ya peçete vermişti. Minho sinirle Jisung'un yanına gitmiş ve ağzına peçete tıkmaya çalışıyordu. Hyunjin ve Seungmin kahkaha atarken Changbin ve Felix ise ayırmaya çalışıyordu. Chan sinirlerinin daha da gerildiğini hissediyordu.

"Minho!"

Minho Jisung'un üstünden kalktı ve Chan'a baktı. Şaşırmıştı. Chan ona asla bağırmazdı. Duyguları birden birbirine girmişti. Minho ne yapacağını bilemedi. Yere oturup ağlasa çok mu abartırdı?

"Chan ne oldu özür dilerim"dedi kısık bir sesle. Chan yaptığı hatayı fark etmiş ve arkadaşına sarılmıştı.

"Bir şey yok Min sadece çok fazla ses vardı ve biliyorsun işte ben özür dilerim"dedi geri çekilerek.

"Konuşsanız mı artık?"dedi Felix sinirle. Şimdi tüm gözler ona dönmüştü.

"Ah evet. Okulun kapanmasına az kaldı. Bu yüzden beraber bir şeyler yapalım diyorum"

"Kayak falan yaparsak okeyim"dedi Changbin.

"Zaten kış başka ne yapılır?"dedi Seungmin göz devirerek.

"Hyunguna saygısızlık yapma köpke"dedi Changbin.

"Özür dilerim canım hyungum kahramanım kralım"

"Boş yapmayı kesin. Evet olur güzel fikir Hyunjin. Chan gelirse okey bana da"dedi Felix Chan'a bakarak.

"Ben net geliyorum Lix"

Felix gülümsemişti. Hepsi onaylamış ve okuldan çıkmışlardı. Önce beraber yemek yemiş sonra da bowling oynamışlardı. Saat geç olunca evlere dağılmaya karar vermiş ve AVM'den çıkmışlardı.  Herkes evlere dağılmıştı. Sadece Felix ve Chan kalmıştı. Şimdi de Felix ve Chan sessiz bir şekilde Felix'in evine doğru gidiyorlardı. Felix'in evine gelince kapıda durdular. Bugün ikili daha da yaklaşmış ve flört etmişlerdi. Artık ikisi için arkadaş değil flört demek daha doğru olurdu.

Felix içeri girmeden önce Chan'a yaklaşmış ve uzunca bir öpücük bırakmıştı dudaklarına. Chan da öpüşüne karşılık verince bir kaç saniye öpüştükten sonra geri çekildi ikili. Chan Felix'in çillerini de öptükten sonra Felix'e sarıldı.

"İyi geceler güzelim"

"İyi geceler Chanie"

Felix geri çekilmiş ve eve girmişti. Chan da daha fazla soğukta kalmamak için hemen evine gitmişti. Chan mutlu bir şekilde yatağına girdi ve Felix'i düşünerek uykuya daldı. Aynı şekilde Felix'te Chan'ı düşünerek kendisini uykuya bıraktı.

Hellööğğğ. Son 3 bölüm. Sonra final olacak :((. Ama üzülmeyin çünkü biliyorsunuz ki yeni bir fice başladım. Bu bittiği gibi hemen ona geçeceğim. Çok uzatmayacağım.

Bölümü nasıl bulduğunuzu da yazmayı unutmayın. Baaayyy ♡.

ZORBA | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin