Telefonum çok zeki olduğu için donuyor sürekli. Yazıyorum ve siliniyor artık deli olmama az kaldı. Neyse bir kaç bölüm sonra belki smut oldu o da belki yani yazmayadabilirim. Size bağlı açıkçsı isterseniz yazarım. Belirtmeyi unutmayın.
20. bölümde final düşünüyorum ama bakalım belki daha erken de olabilir. Bu kadardı haberlerim jskdnskd. İyi okumalaarr.
1 hafta sonra
Felix'in hastaneden eve dönmesinin üzerinden 1 hafta geçmişti. Chan onu hemen hastaneye götürmüş ve iyi olduğundan emin olduğunda evine bırakmıştı. 1 hafta boyunca Felix evde dinlenmiş ve arkadaşları onu yalnız bırakmamıştı. Chan da sık sık geliyordu oraya. Felix ısrar etsede Chan dinlememiş ve 1 hafta boyunca her gün gelip Felix'i kontrol etmişti. Bu süreçte araları daha da iyi olmuştu.
Felix şimdi yatağında oturmuş karşısında gözlerine bakan gence bakıyordu.
"Daha iyisin değil mi Lix?"
"İyiyim Chan gerçekten"dedi Felix sitemkar bir sesle.
"Korkuyorun Felix kızma bana"dedi Chan başını eğerek.
"Hey hey! 5 yaşında değilsin Chan"dedi gülerek. Chan Felix'e bakmamıştı. Felix gülerek biraz Chan'a yaklaştı.
"Hadi ama koca oğlan yapma böyle"dedi elini Chan'ın omzuna koyarak. Evet bu samimiyete sonunda ulaşmışlardı.
"Ama Felix i'm foive"dedi elini 5 yaparak. Felix kahkaha atmıştı. Chan da Felix'in gülüşüne gülmüştü.
"Hadi ödeve geçelim Chan"
"Henüz erken Felix. Biraz daha iyi ol yaparız"
"Yarın son gün Chan. Grup mesajlarına bakmıyor musun?" Chan şaşırmış şekilde Felix'e baktı ve telefonunu çıkardı. Hemen grup mesajlarını okumaya başladı.
"Şaka mı bu? Önemli değildir diye bakmadım ben"dedi Chan Felix'e bakarak.
"Sorun değil ama hemen yapalım da 100 versin bize"dedi Felix kağıt kalem alarak. Chan başıyla onayladı ve o da kağıt kalem aldı.
"Başla Lix" Felix bir süre düşündü ve ilk sorusunu sordu.
"Hiç aşık oldun mu?" Chan kendine yöneltilen soru ile biraz duraksamış daha sonra Felix'e bakmıştı.
"Hayır Lix 20 yıldır hiç aşık olmadım"
"Chan 21 yaşındasın. Demek ki 1 yıldır birine aşıksın" Chan Felix'in bunu diyeceğini biliyordu. Başını salladı ve gözlerini Felix'in gözlerine odakladı.
"Evet Felix 1 yıldır birine aşığım"
"Kim?"
"Sadece tek soru hakkın var. Bu kadar meraklı olma Felix"dedi ve kahkaha attı.
"Sıra bende"
Felix somurtarak Chan'a bakmıştı. Kim olduğunu merak etmişti. Chan'ın aşık olduğu şanslı kişiyi bilmeye hakkı vardı. Sonuçta Chan Felix'e de iyi davranıyordu. Belki Chan'ın aşık olduğu kişi bundan hoşlanmazdı. Felix'i düşüncelerden ayıran Chan'ın sorusu oldu.
"Peki sen hiç aşık oldun mu Felix?"
"Hayır olmadım. İlk aşkımın çok özel olmasını istiyorum bu yüzden kimseden hoşlanmamaya da çalıştım. O kişinin çook özel olmasını istiyorum"
"Vay canına!"dedi Chan. Etkilenmişti Felix'in dediğinden.
"Keşke o özel kişi ben olsam"dedi sessizce.
"Anlamadım Chan?"
"Bir şey demedim Lix. Hadi devam edelim"
Bir süre daha ödevi yapmışlardı. Bir sürü güzel ve güzel olan kadar saçma sorular ile ödevi tamamlamışlardı. Şimdi ikili balkonda oturmuş ve yıldızları izliyorlardı. Evleri şehire yakındı ama tamamen şehrin ortasında olmadığı için yıldızları görebiliyorlardı. Ne kadar zor olsa da. Yani Felix için zor olsa da. Chan'ın yıldızları çok net görünüyordu.
"Yıldızlar çok güzel"dedi Chan.
"Zor görünüyor zaten nesi güzel"dedi Felix sitem ederek.
"Senin yıldızların çok güzel"dedi ellerini küçüğün çillerine götürerek. Felix utanmıştı. Fakat yüzünde dolaşan ellerin sahibine bakıyordu.
"Chan?"
"Efendim güzelim?"dedi hâlâ çilleri okşarken.
"İyi ki varsın" dedi Felix. Chan duyduğu cümle ile şok olmuş şekilde Felix'e baktı.
"Sende iyi ki varsın Lix"dedi ve gülümsedi. Felix'te gülümsemişti.
Bir süre öylece birbirlerini izlemişlerdi. Chan gözlerini Felix'ten alamıyordu. Felix ise gülerek kendisine aşkla bakan gencin yüzünü inceliyordu. Chan saatine baktığında saat 12'ye geliyordu.
"Gideyim ben Felix. Saat geç oldu ve sabah okul var"dedi ve ayağı kalktı. Felix üzülse de belli etmemeye çalıştı ve ayağa kalktı.
"Dikkatli git olur mu?"dedi Felix büyüğünün omzuna dokunarak.
"Söz veriyorum Lix"dedi ve gülümsedi.
"İyi geceler güzelim"
"İyi geceler Chan"
Chan arkasını döndü ve yürümeye başladı. Felix'in bileğini kavraması ile duraksadı. Son bir şey diyeceğini düşünerek Felix'e döndü. Ama Felix bir şey dememiş sadece Chan'ın yanağını öpmüş ve hemen odasına girip balkonun kapısını kapatmıştı. Chan utanarak koşan çocuğa baktı ve gülümsedi. Hâlâ Felix'in onu öptüğünü idrak edemiyordu. Bir kaç saniye sonra yanağına dokundu ve gülümsemesini genişletti. Bir kaç saniye sonra kendine geldi ve balkondan aşağı indi. Hâlâ kapıdan çıkmama taraftarıydı Chan. Bu yüzden geldiği yerden gidiyordu tekrar. Eve gidene kadar Felix'in öptüğü yeri tuttu ve düşündü. Bu onlar için ilk adımdı. Aralarında olan aşkın ilk adımıydı.
Hellööğğğ. Diğer bölümlere göre bu biraz kısa oldu. Artık aralarında bir şey olsun değil mi kskdmskd.
Bu arada 1K okunma olmuş herkese çook teşekkür ederim.
Sınavıma çok az kaldı bu yüzden bölümler biraz gecikmeli gelebilir. Herkesin anlayışla karşılayacağını biliyorum.
Bu kadar sanırım diyeceklerim. Kitap hakkında fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın. Görüşürüz aşklar♡.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅