Oruç olduğum için ders çalışamadım bende size yb yazayım dedim mskdmskd. İyi okumalar.
1 haftanın sonunda okula gitmek garip gelmişti Felix'e. Aslında gayet normak gözükse de insan 1 hafta evde kalınca sonra tekrar sabah kalkıp okuka gidince garip hissediyor. İşte Felix'te bu duyguyu yaşıyordu.
Derin bir nefes aldı ve evin kapısını çekip dışarı çıktı. Dış kapıdan da çıkınca kendisini bekleyen genç ile irkilmişti. Gülümseyerek ve yavaşça omzuna vurdu çocuğun.
"Korkuttun beni Chan"gülmüştü Chan.
"Geleceğini neden söylemedin?"
"Sürpriz yapmak istedim Lix. Fena mı oldu yani?"dedi yüzünü asarak. Felix gülümsedi ve Chan'ın koluna girdi.
"İyi ki geldin Chanie~"
Chan gülmüş ve yürümeye başlamıştı. Felix'te Chan'a ayak uydurmuş ve onu takip etmeye başlamıştı. Ne kadar koluna girmiş olsa da Chan hızlı yürüyordu ve Felix yetişmekte zorlanıyordu.
"Yavaşlasana Chan!" Felix bağırınca Chan kahkaha atmış ve yavaşlamıştı. Felix'i sinirlendirmek hoşuna gidiyordu.
1 haftada birbirlerini daha iyi tanımış ve yakım arkadaş olmuşlardı. Arkadaşları da bu duruma çok sevinmişti. Çünkü daha fazla olay çıksın istemiyorlardı. Herkes için bu ikilinin arkadaş olması en iyi karardı. Aksi takdirde ateş ve baruttan farksız değillerdi.
Okulun önüne gelice yavaşça kolunu Chan'ın kolundan çıkardı Felix. Biraz gerilmişti. Chan Felix'in gerildiğini fark etmişti. Bu yüzden bir şey demeden yürümüştü. Felix ise yavaş adımlarla yürüyen çocuğa yetişmiş ve beraber okula girmişlerdi. Korkidorda olan bir kaç kişi onlara bakıp aralarında konuşmaya başlamıştılar bile. Çünkü herkes Chan'ın nasıl biri olduğunu biliyordu. Ve herkesin hayran olduğu bu çocuğun yanında böyle sessiz, savunmasız birinin olması garip geliyordu.
Chan konuşmaları ve bakışları umursamadan Felix'in belini tuttu ve sınıfa girdi. Sınıfta sadece Yeonjun ve Mingi vardı.
"Vay vay hayırlı olsun"dedi Yeonjun sırıtarak. Mingi Yeonjun'un kafasına vurmuş ve susmasını işaret etmişti.
"Geçmiş olsun Felix. Daha iyi oldun mu?"dedi Mingi. Felix gülümseyerek ikiliye baktı.
"Evet daha iyiyim Mingi. Ve teşekkürler Yeonjun. Darısı sen ve Soobin'in başına"dedi ve yerine geçti. Yeonjun kahkaha atmış ve önüne dönmüştü. Chan 'işte benim sevdiğim' der gibi gururla bakmış ve o da yerine geçmişti.
Ders zilinin çalması ile artık herkea sınıflarına girmişti. Yine her zaman olduğu gibi sadece Chan ve Minho yoktu sınıfta. Felix meraklı gözlerle sürekli kapıya bakıp duruyordu. Sonunda kapının açılması ve içeri giren ikili ile genişçe gülümsedi Felix. Chan ve Minho içeri girmişti. Chan Felix'e baktı ve göz kırpıp yerine geçti. Felix ise zaten kalp krizi geçiriyordu.
"Vay be hiç beklemezdim böyle olmanızı"dedi Minho Chan'a vurarak.
"Bende beklemezdim Min. Ama şanslıyım ki Felix beni affetti yoksa ne yapardım"dedi sevdiğine bakarken. Gülerek arkadaşlarına bir şey anlatıyordu Felix.
"E o zaman bana da birini yaparsın o gruptan değil mi hyung"dedi Jisung sırıtarak.
"Hyunjin'e söyle o uzun zamandır piyasa var"dedi sırıtarak. Hyunjin utanarak başını öne eğmişti.
"Changbin'i istiyorum Hyun. Ödev için zaten çok bir araya geldik lütfen o olsun lütfen"diye yerine zıplamaya başladı. Tüm sınıf Jisung'un yaptığı garip davranışa bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅