Bölümler çok mu geç geliyor ne jejdjwldke? Maalesef yks öğrencisi olduğum için çok sık yazamıyorum :(
Kitaba geçmeden önce bunu okumanızı istiyorum. Tabiki zorunda değilsiniz ama takip ederseniz çok mutlu olurum. Bu kitap ile ilgili duyuru paylaşacağım ama okuyanların hiçbiri beni takip etmediği için duyuru paylaşamıyorum. Sizin de bazı şeylerden haberiniz olmuyor. Bu yüzden takip etseniz güzel olur. Zorunlu değil tabiki.
Chan tüm gece huzursuz hissetmişti. Nedenini bilmediği bir şekilde sabah 4'e kadar oturmuştu. En sonunda dayanamamış ve evden çıkmıştı. Nereye gittiğini bilmiyorum. Sadece ayaklarının onu yönlendirmesine izin veriyordu.
Derin düşüncelerinden ayrıldığında kendini Felix'in evinin önünde bulmuştu. Nasıl ve neden buraya geldiğini bilmiyordu ama ayakları buraya gelmesini istiyordu. Telefonunu çıkardı ve Felix'e mesaj attı.
Felix?
Uyuyor musun?
Kötü hissediyordum ve gezmek için dışarı çıktım
İstemeden kendimi senin evinde buldum
İyi misin?Chan bir süre bekledi. Mesajlar iletildi olmamıştı. Bu daha da korkmasına sebep olmuştu. Hiç düşünmeden eve doğru yöneldi. Kapıyı çaldı ama açan olmamıştı. Chan beklemeden duvardan atladı ve içeri girdi. Kapıyı açan yoktu bu yüzden iç kapıyı da açan olmaz diye düşündü ve evin yan tarafına ilerledi. Bir şekilde tırmanacaktı. Deponun yanında bir merdiven buldu ve duvara dayadı ve çıkmaya başladı. Felix'in odası en üst kattaydı ama balkonu olması Chan'ın işine gelmişti. Tırmana bildiği yere kadar tırmandı ve gerisini çatıdan yürüdü ve balkona atladı. İçeriyi göremiyordu Chan. Felix her zaman yaptığı gibi perdesini kapatıp uyuyordu. Bunu düşünürken gülümsedi Chan.
Gülümsediği fark edince kendine geldi ve kapıya yöneldi. Kapıyı açtı ve içeri girdi. Perdenin altından girdi ve odaya baktı. Gördüğü manzara ile şok içinde durdu. Yerde kanlar içinde yatan çocuğun yanına koştu hemen.
"Felix! Felix uyan lütfen"dedi ve çocuğu dürttü. Hareketsiz bir şekilde yatıyordu Felix. Chan hemen ambulansı aradı ve Felix'i kucağına alıp aşağı indirdi. Dışarı çıktı ve hemen gelen ambulansın içine braktı Felix'i. Yanına oturdu ve Felix'in elini tuttu.
"İyi olacaksın Felix lütfen sadece birazcık dayan"dedi Felix'in ellerini okşayarak. Genç olanın bu hali asla gözünün önünden gitmeyecekti. Kimin yaptığını bilmiyordu ama öğrendiğinde onu öldüreceğine yemin ettğ Chan.
Hastaneye geldiklerinde Felix'i hemen ameliyathaneye aldılar. Chan kapının önünde bekliyordu. Saat sabah 5 idi. Ailesini aramak istedi ama onları tedirgin etmek istemedi. Felix çıktığında ve eğer iyi ise ailesini arayacaktı Felix'in. Derin nefes aldı ve Felix'in çıkmasını bekledi.
{~}
Yaklaşık 1 saat sonra çıkmıştı Felix. Yediği darbeler yüzünden çok kan kaybetmiş hatta biraz daha geç kalınsa iç kanamaya kadar gidecek hasar almıştı. Chan Felix'i erken fark edip hemen getirdiği için mutluydu. Tanrı'ya ona Felix'in evine gitmesi için bir işaret verdiği için dua etti. Eğer ayakları onu oraya götürmeseydi belki her şey için geç olurdu.
Felix odaya alındığında yanına gitti Chan. Çok güzel uyuyordu Felix. Chan gülümseyerek küçüğünü izliyordu. Aklına ailesi geldi ve hemen Taemin'i aradı.
"Alo Chan?"
"Hyung bir şey diyeceğim?"
"Ne diyeceksin sabahın 5'inde Chan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅