Alarmın çalması ile gözlerini araladı Felix. Dün gece çok güzel uyumuştu. Yorulduğu günler hemen ve çok güzel bir uyku çekerdi Felix. Bu yüzden okuldan sonra her zaman kendini yoracak aktiviteler yapardı.Gözlerini tamamen açtı ve alarmı kapattı. Telefonu eline aldı ve bildirimlere baktı. İlgisini çeken bir bildirim vardı. Bilmediği bir numaradan gelmişti. Hemen mesaja tıkladı ve sohbete girdi.
+82* *** ***
Hey!
Uyuyor musun?
Felix?
Tavuk musun amk
Bu saatte uyunur mu
Ezik
Şşt
BaksanaKimsin?
+82* *** ***
Aa beni nasıl tanımazsın Lee
Benim ben
O çok sevdiğin Chan :D(Lee yazınca aklıma HP geliyor jdkdmdkdk Pottahh)
Ne istiyorsun?
Numara mı nereden buldun?
Rahat ver banaİntikam alacak olan şahıs
Ödevi beraber yapacağız ya Yongbok bir şekilde sana ulaşmam gerekiyor
Ve Yongbok aynı sınıftayız değil mi gruptan buldumAferin iyi yapmışsın
Alkış alkış👏👏İntikam alacak olan şahıs
Geç bakalım dalganı Yongbok son eğlencen olacak :D
Okulda görüşürüzGörüşmeyelim Christopher :)
Telefonunu yatağa atmış ve banyoya ilerlemişti Felix. Odasına dönünce saate gözü takılmıştı. Chan ile konuşurken çok zaman harcamış ve kahvaltıya geç kalmıştı. Hemen hazırlanıp aşağıya inmişti. Herkes kahvaltısını yapmaya başlamıştı. Koşarak ve korkarak hemen masaya geldi ve yerine oturdu. Abisi ile göz göze gelince başını eğdi. Olacaklardan abisi de korkuyordu.
"Bana bak"başını kaldırdı Felix.
"Neden geç kaldın?"
"U-uykuya kalmışım baba"
Yüzüne gelen sert tokat ile başı yana düşmüştü genç olanın.
"Geç kalmak yok demedim mi ben?"dedi bağırarak. Felix başını salladı.
"Dedi baba"
"O zaman neden geç kaldın Yongbok?"
"Özür dilerim bir daha olmayacak baba"
"Kalk sofradan Yongbok" dedi sert bir ses tonuyla babası.
Felix şaşkın bir şekilde babasına baktı.
"Kalk dedim aç gideceksin bugün. Yemek falan da yok para da yok yürü" dedi elini masaya vurarak. Felix masadan kalktı ve babasına baktı. Abisi Felix'ten sonra kalkmış ama babası onu zorla oturtmuştu.
"Otur yerine Taemin!"
"Felix yemiyorsa bende yemiyorum baba"
"Öyle mi?"dedi oğluna sert bir tokat atarak. (Bu da iyi alıştı)
Taemin yüzünü tuttu ve masadan kalktı. Felix'in kolunu tutup kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açtı ve kardeşiyle dışarı çıktı.
"Gidelim Lix ben seni bırakacağım okula"dedi kardeşinin yüzüne bakarak.
"Dudağın kanıyor abi" dedi Felix endişe ile. Güldü abisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅