Bölümü baştan düzenledim nskdnskd bir fark yok okumanıza gerek de yok :*.
Chan yine erkenden uyanmış ve Felix'in kapısının önüne gelmişti. Artık her sabah bunu yapacaktı. Hava biraz soğuk olsa da Chan için sorun değildi. Sonuçta Felix'in gülüşünü görüp ısınacaktı. Duvara yaslandı ve küçüğünün çıkmasını bekledi. Bir süre sonra dış kapının açılması ile hemen kapıya dönmüştü ama istediği kişiyi görememişti. Felix yerine Taemin çıkmıştı evden.
"Sabah sabah ne sapık gibi evimizin önünde bekliyorsun sen?"
"Felix'i bekliyorum. Ayrıca sapık değilim Taemin"
"Tabi tabi değilsin. Evimize de balkondan girmiyorsun asla"dedi kahkaha atarak. Chan sinirle bakıyordu.
"Hey hey sinirlenme koca oğlan. Felix gelir şimdi sizi bırakayım hava biraz soğuk"
"Yürürüz biz"
"Hayır arabaya dedim"
Chan göz devirmiş ve tekrae kapıya bakmıştı. Sonunda beklediği kişi gelmişti. Felix Chan'ı görünce hemen gülümsemişti. Ve evet Felix'in gülümsemesi ile Chan ısınmıştı. Aşk işte ne yaparsınız. Bizimde Feliximiz olsaydı ısınırdık ama maalesef yok ve götümüz donuyor.
"Hadi arabaya"dedi Taemin ikiliye bakarak. Onaylar şekilde başlarını sallayıp arayaba bindiler. Felix Chan'ın öne oturmasını söylemiş ve hemen arkaya geçmişti.
"Biz giderdik hyung"
"Ya siz ne yapıyorsunuz benden gizli? Chan da biz giderdik diyor. Yoksa ara sokaklara mı gidiyorsunuz?"
"Haha komiksin Taemin. Ama üzgünüm sen ve Minho'nun izinden gitmiyoruz"demiş ve kahkaha atmıştı. Chan abisinden dolayı her şeyini biliyordu Taemin'in. Ona bu yüzden takılmak çok hoşuna gidiyordu.
"Abinle konuşmam lazım. Sana koz vermemesi gerektiğini söyleyeceğim. Olmuyor böyle. Her lafı ağzıma tıkıyor piç"
"Hyung sen ara sokaklarda ne yapıyordun?"
"Hiçbir şey Felix. Dinleme Chan'ı"
"Sen düşün Lix. Bize laf atıyorsa eğer demek ki kendisi de yapmıştır"
"Chan sus! Çocuğa kötü örnek oluyorsun"
Chan gülmüş ve elini ağzına götürmüştü. Felix abisi ve Chan'ın bu kadar iyi anlaşmasına şaşırsa da hoşuna da gidiyordu. Sonunda okula gelince ikili arabadan inmişti. Taemin'de inmişti.
"Bakalım Felix'in dersleri nasılmış?"dedi kardeşinin omzuna kolunu koyarak. Felix Chan'a galiba sıçtım bakışı atıyor Chan ise gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Chan ve Felix önden Taemin ise arkalarından okula girmişti. Sınıfları ve öğretmenlerin odası aynı koridorda olduğu için hepsi aynı yere doğru yürüyordu. Sınıfın önüne gelince Chan durdu.
"Felix çantanı bana ver istersen koyayım sınıfa sen taşıma" Felix başını sallamıştı. Çantasını çıkaracakken abisi çantasını tutmuş ve tekrar koluna takmıştı.
"Sende geliyorsun Bang Chan"
"Ne?"
"Düş önüme hadi"
Chan şaşırmış bir şekilde sırıtan Taemin'e bakıyordu. Şaka yaptığını falan düşünüyordu şuan. Hatta dua da ediyordu. Ama Taemin çok ciddiydi. Chan derin bir nefes verdi ve Felix'in yanına geldi. Şimdi hepsi birlikte öğretmenler odasına gidiyordu.
Taemin içeri bakınca bir kaç tanıdık öğretmeni ile göz göze gelmişti. Hemen gülümsemiş ve hocalarının yanına gitmişti. Chan ve Felix'te peşinden gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅