Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur. İyi okumalar.
İrkilerek açtı gözlerini genç olan. Etrafına bakındığında sınıftaydı ve hoca da dahil hepsi ona bakıyordu. Sınıfa göz gezdirdi ve kendisiyle göz göze gelen yüzü şişmiş gence baktı. W*ojin korkarak Felix'in gözlerinin içine baktı.
"İyi misin Felix?"
"İyiyim hocam ama lavaboya gidebilir miyim?"
"Git ama dikkatli ol"dedi adam gülümseyerek.
Felix kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açtı ve sınıftan çıktı. Lavaboya geldiğinde derin bir nefes aldı ve yüzüne su vurdu. Gördüğü sadece bir kabusmuş. Tekrar şükretti gerçek olmadığına. Tekrar yüzüne su vurdu ve açılan kapıya baktı.
"İyi misin?"
"Sanırım"dedi Felix gülerek.
"Biz bile korktuk o nasıl uyanmak"dedi gülerek.
"Neden geldin?"dedi Felix. Evet aptalca bir soruydu ama yinede sormaktan çekinmemişti.
"Senin için geldim yani zorla Cha- hoca dedi arkadaşınıza bakın geldim ben"dedi ensesini kaşıyarak. Eğer pot kırsaydı ölebilirdi. Gülümsedi Felix genç olana.
"Jeongin ile ne iş?"
Kendisine yöneltilen soru ile şaşırmıştı. Nasıl fark etmişti ki Jeongin ile arasında olanları.
"Ne? Hiçbir şey yok"diyebilmişti kekelemeden.
"Hadi ama Hyunjin sence arkadaşım ile bakışmalarınızı görmediğimi mi zannediyorsun? Jeongin asla söylemez bu yüzden sen anlat bakalım"dedi Hyunjin'e yaklaşarak.
"Jeongin beni öldürür Felix. Ona sor olur mu? Ölmek için fazla çıtırım"dedi ve kahkaha attı. Felix'te kahkaha attı.
Lavaboda çok vakit geçirmiş olmalılar ki zilin çalması ile çıktılar lavabodan. İkisi de gülmemek için kendisini zor tutuyordu. Felix Hyunjin'i çok sevmişti. Aynı şekilde Hyunjin de öyle.
Sınıfa beraber girdiklerinde tüm gözler onlara yönelmişti. İkisi de gergin bir şekilde arkadaşlarının yanına geçmişlerdi. Chan sert bir şekilde camdan dışarı bakıyordu.
"Chan konuşacak mısın artık?"dedi Minho arkadaşına vurarak.
"Acı çekiyorum Min"
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Bu amına koduğumun hayatında hiçbir sorunum, hiçbir acım yokmuş gibi bir kez daha acı çekiyorum"
"Hyung açık konuş"dedi Jisung.
"İlk defa birine ki bu biri Felix iyi oldum ağzıma sıçtı. İlk defa birine kendimi teslim etmeye hazır oldum ağzıma sıçtı"dedi masaya vurarak.
"Chan-"
"Benden iğrendiğini, uzak durmamı istedi söyledi. Bendr uzak duruyorum. Özür diledi evet ama çok geç. Artık bir karar verdim"
"Chan saçmalama aptal. Çocuğa zorbalık yaparsan senden uzaklaşır. Bu sabah eminim ki eskisi gibi olmayacağına yemin ettin ama boz o yemini"
"Ne diyorsun Minho?"
"Aptal mısın Chan. 21 yıldır arkadaşız değil mi? Seni herkesten iyi tanıyorum. Şimdi siktir git Felix ile konuş. Seni istemese de zorbalığa başvurma aptallaşma"dedi Minho. Hepsi şaşkınlıkla Minho'ya bakıyordu. Normalde zorbalık diye Chan'ın kanına giren de oydu.
"Minho iyi misin ya sen?"dedi Jisung.
"Hiç olmadığım kadar aşk bahçem"dedi sırıtarak.
"E hyung ne yapacaksın?"dedğ Hyunjin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅