0.3

2.1K 167 221
                                    

Yorum ve vote atmayı unutmayıınn😽.

Alarmın çalması ile uyandı Felix. Gözlerini açtı ve saate baktı. Yine bildirim gelmişti ama bu sefer bakmadı. Dün o bildirim yüzünden tokat yemişti. Bu yüzden bakmak istemiyordu.

Yataktan kalktı ve banyoya yöneldi. İşlerini halledip odasına geri döndü. Okul formasını giyindi ve telefonunu alıp aşağıya indi. Daha kimse gelmemişti sofraya. Derin bir nefes aldı ve yerine oturdu.

Yavaş yavaş tüm herkes geliyordu. Abisi masaya oturunca kardeşine gülümsedi.

"Güzel uyudun mu Lix?"

"Uyudum abi. Ya sen?"

"Çok güzel uyudum"dedi sırıtarak. Felix abisinin ne demek istediğini anlamıştı. O da sırıttı.

Babasının gelmesiyle ayağa kalkmıştı iki kardeş.

"Oturun çocuklar afiyet olsun"dedi gülümseyerek. Felix ve Taemin birbirlerine baktılar. Babaları asla böyle bir tepki vermezdi ama ikili hiç üzerine düşmedi bu tepkinin. Çünkü ilk defa güzel bir kahvaltı yapacaklardı.

"Okul nasıl gidiyor Felix?"dedi babası kahvesini içerken.

"Çok iyi baba derslerim de çok iyi"dedi Felix babasına bakarken.

"Çok iyi aferin oğluma"dedi Felix'in saçlarını severken. Felix babasında olan bu değişimden rahatsız olmuştu. Bu kadar iyi olmasına alışık değildi.

"Şirket nasıl Taemin?"

"Çok iyi baba bir çok iyi şirketle anlaşma yolundayız eğer olursa yüklü bir miktar kazanacağız"dedi babasına gülerek.

"Bu da çok iyi"dedi babası gülerek.

"Aferin oğullarıma gurur duyuyorum sizinle"dedi babası. Bir süre düşündü ve tekrar söze girdi.

"Dün için özür dilerim çocuklar. Biliyorsunuz hep kurallara saygım vardır fakat dün istemeden kendimi kaybettim"dedi babası üzülerek. Artık Taemin ve Felix ezberlemişti bu cümleyi. Babası her vurduğunda bu cümleleri söyler ama tekrar yapardı.

Felix ve Taemin birbirine sonra babalarına baktılar. Şaşırmış olsalar da hemen babalarına cevap verip kahvaltıya devam etmişlerdi.

"Minho nasıl Taemin?"dedi oğluna bakarak. Taemin duyduğu isim ile şaşırmıştı. Babası Minho'yu tanımıyordu. Babasına baktı.

"İ-iyi baba ama sen nereden tanıyorsun onu?"

"Ben her şeyi bilirim oğlum benden bir şey saklamayın. Seveceğiniz insana kadar karışamam elbette. Kimi isterseniz onu sevin. En yakın zamanda tanıştır bizi oğlum"dedi masadan kalkarken. Oğullarına gülümsemiş ve dış kapıya doğru yürümüştü.

"Babam iyi mi?"dedi Felix abisine bakarak.

"Hiç bilmiyorum Lix. Ama umarım bu böyle devam etmez"

"Umarım abi"

Daha fazla geç kalmamak için evden çıkmış ve hemen okulun yolunu tutmuştu Felix ve abisi. Artık her sabah abisi bırakacaktı okula Felix'i.

Okulun kapısına geldi ve durdu Taemin. Kardeşinin saçlarını karıştırdı ve gülümsedi. Felix'te gülümsedğ ve arabadan indi. Abisine öpücük attı ve okula doğru ilerledi.

Sınıfa girmeden önce telefonunu açtı ve gelen bildirime tıkladı. Mesajları okumadan önce sınıfa girdi ve yerine oturdu.

İntikam alacak olan şahıs
Çok yakışıyorsunuz Felix
Çok tatlı sevgilin var
Ama neden o Felix?
Neden onu sevdin?

ZORBA | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin