0.7

1.7K 140 178
                                    

Artık yeni bölüm için oy sınırı getireceğim. Çünkü okunma çok ama oy az bu yüzden istediğim oy sınırına gelirse hemen yb atacağım.

Okula gitmek için hazırlanıyordu Felix. Hastaneden dün çıkmasına rağmen okula gitmek istiyordu. Yüzündeki bazı morlukları kapattı ve aşağıya indi. Arkadaşları ile daha görüşüp konuşamamışlardı. Olanlardan hiçbirinin haberi yoktu.

Bir iki lokma bir şey yiyip evden çıkmıştı Felix. Okula yürüyerek gitmek istiyordu. Hava biraz serin gibiydi ama yinede Felix'i rahatsız etmemişti.

Okula geldiğinde derin bir nefes verdi Felix. Chan'ı görmek istemiyordu. Çok utanıyordu çünkü. Tekrar derin bir nefes aldı ve okula doğru yürümeye başladı. Sınıfının önüne gelince durdu ve içeri girdi. Sessiz bir şekilde siktir çekti ve yerien yöneldi. Chan sınıfta tek vardı. Chan Felix'e bakmış umursamadan önüne dönmüştü. Felix gördüğü gözler karşısında içine saplanan acıyı hissetti. Neden böyle hissetmişti ki?

Chan camdan dışarıyı izliyordu. Felix'e bakmamak için zor duruyordu. Ne kadar üzülmüş olsa da Felix için endişe ediyordu. Ama duyduğu sözler de güzel sözler değildi. Kime söylenirse söylensin her insan kırılır, canı yanardı. Chan derin bir nefes verdi ve açılan kapıya baktı. Hyunjin ve Changbin içeri girmişti. İkisinin gözünden de adeta ateş fışkırıyordu.

"Biraz önüne baksan ha!"dedi Changbin bağırarak.

"Önüme bakıyorum zaten ama sen kısa olduğun için göremedim"dedi Hyunjin sırıtarak.

"Seni varya-"

"Hyunjin yerine otur"dedi Chan sert bir ses tonuyla. Hyunjin büyüğüne baktı ve sözünğ dinleyip yerine geçti. Changbin de başı eğik yerine geçti. Başını kaldırıp Felix'e bakınca çığlık attı.

"NE OLDU SANAA!"

"Changbin sus"dedi Felix başını eğerek. Bağırma ile Hyunjin ve Chan oraya bakmıştı.

Sınıfın geri kalanı da yavaş yavaş geliyordu. Felix hâlâ tam bir şey dememişti. Sınıfa en son Minho girince Chan gülümsemişti. Minho onun her şeyiydi. Hemen kollarını açtı.

"Yaaa Chanie çok mu özledin beni?"dedi arkadaşına koşarak.

"Çook Minie~"

Hyunjin ve Jisung utançlarından yerin dibine girmişti. Okulda zorbalık yapıp aynı zamanda aşk böceği olmalarına anlam veremiyordu ikili.

"Felix kim yaptı bunu sana?"dedi Seungmin sesini yükselterek. Herkes şimdi oraya bakıyordu. Chan Felix'in rahatsız olduğunu fark etmişti.

"Dönün önünüze ne bakıyorsunuz?"dedi Chan sert bir ses tonuyla. Herkes korku ile önüne dönmüştü. Felix Chan'a teşekkür edercesine baktı. Chan göz devirdi ve önüne döndü.

"O piç mi yaptı?"

"Hangisi?"dedi Felix.

"Kaç tane var amk?"

"Bilmem ki isim ver oğlum"

"Chan"

"Hayır o değil diğer piç"dedi Felix sinirle. Changbin aşırı gerildiğini hissediyordu.

"Sende artık naz yapma söyle de sikelim şu adamı ya"dedi Changbin sinirle. Chan duymuştu Changbin'in dediğini. Onaylar şekilde kendi kendine hafifçe başını salladı. Çünkü Chan sikecekti o adamı.

"Ne oldu anlatsana Felix?"

"Ya bu oruspu içmiş içmiş geldi eve beni dövdü. Neymiş bitiyormuş ölüyormuş ben ölmeliymişim. Zaten sonra bayılmışım hastanede uyandım"

ZORBA | CHANLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin