Bölüme geçmeden önce sizden bir şey isteyeceğim aşklarım. Okuma çoook olmasa da var ama keşke okuyan herkes vote atsa beni çok mutlu edersiniz. Elbette zorunda değilsiniz ama olsa güzel olur. Yinede siz bilirsiniz♡.
Bu arada bölümün mükemmel şarkısı:
Adamlar-Şakacı Birisin SenYüzüne doğru vuran güneş ile uyandı Felix. Dün gece çok güzel uyumuştu. Elbette içinde merak vardı ama yapacağı bir şey yoktu. Merakına kapılsaydı daha kötü olabilirdi. Yataktan doğruldu ve saate baktı. 8'i 36 geçiyordu. Telefonunu bıraktı ve banyoya yöneldi. Elini yüzünü yıkadı ve odasına döndü.
Temiz hava almak için balkona yöneldi ve dışarı çıktı. Hava ne çok sıcaktı ne de çok soğuktu ama hafif rüzgar esiyordu. Felix gözlerini kapatrı ve bu güzel havayı içine çekti. Felix her zaman sabahın havasını çok severdi. Tamamen bir sabah insanıydı. Özellikle de sabahın en erken saatlerinin insanıydı.
Evlerinin çok güzel bir manzarası vardı. Özellikle de Felix'in odasının gördüğü manzara en güzeliydi.
Odasına döndüğünde azıcık da olsa üşüdüğünü fark etmişti Felix. Normalde hava bu kadar soğuk değildi. Üşüyecek kadar da rüzgar yoktu. Felix umursamadı ve tekrae yatağına oturdu. Telefonunu alıp biraz sosyal medya da gezindi.
Evde kalmayı sevmezdi Felix çünkü evde yapacak hiçbir işi yoktu. Okulda olunca en azından güzel zaman geçiriyordu ama ev asla öyle değildi.
Derin bir nefes aldı Felix ve yataktan kalktı. Kulaklığını buldu ve tekrar balkona çıktı. Kulaklığını takıp müzil dinlemeye başladı. Esen rüzgarla gözlerini kapatıp kendisini tamamen müziğe bıraktı.
Felix'i en sevdiği şeyden ,yani müzikten, ayıran şey kendisine gelen mesajın sesiydi. Gözlerini açtı ve gelen mesaja baktı. Bilinmeyen bir numaraydı. Sohbete girdi ve gelen mesajları okudu.
Bilinmeyen numara
Hey Felix çok güzelsin
Ama balkonda çok kalma hasta olacaksın
Dikkat et kendine üşütürsen seni uzun bir süre görememFelix okuduğu mesajlar karşısında şok olmuştu. Hemen ayağı kalktı ve etrafa bakındı. Sokakta ya da diğer evlerden birinde kimse yoktu. Felix bir süre daha etrafına bakındı ve tekrar yerine oturdu.
Kimsiniz?
Bilinmeyen numara
Bunu öğrenmek için daha erken güzelimChan sen misin?
Gerçekten komik değilBilinmeyen numara
Chan da kim Felix?
Sevgilin mi?Kimsin ya?
Aslında kim olduğun belli ama kabullenmek istemiyorsun ChanBilinmeyen numara
Güzelim Chan kim?
Bahsettiğin kişiyi tanımıyorumFelix oflayarak gözlerini kapattı. Chan intikam almak için resmen Felix ile dalga geçiyordu. Felix tekrar sohbete girdi ve engellemeyi düşündü. Ama dikkatini çeken bir olay olmuştu. Bilinmeyen numara da yazıyor görününce Chan Felix'e günaydın mesajı atmıştı.
Boş boğaz
Günaydın YongbokChan?
Boş boğaz
Felix?
Günaydın demek çok zorÖzür dilerim
GünaydınBoş boğaz
İyi misin Felix?
Garip gibisin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅