Normalde bu bölümde de geçmişi anlatacaktım ama vazgeçtim ve yeniden düzenledim. Sonuöta chanlix fici bu ve bence hepiniz artık bir moment bekliyor kskdks. Neyse çok uzattım bölüme geçelim.
Sızlana sızlana evden çıkmıştı Felix. Sabahın köründe Jeongin Felix'i evinden almış ve biraz yürümek istediğini söylemişti. Şimdi ise sessizcs yürüyorlardı. Felix Jeongin'in konuyu açmasını bekliyordu. Jeongin ise Felix'e söyleyip söylememek arasında kararsızdı. Derin nefes aldı Jeongin ve artık konuşmaya karar vermişti.
"Lix söyleyeceklerimden sonra belki benimle küsebilirsin. Sana asla ama asla kızmam yemin ederim. Ama sana söylemesem de rahat edemem"dedi ve Felix'e baktı. Meraklı gözlerle arkadaşını dinliyordu Felix.
"Saçmalama Jeongin ne olursa olsun sana küsmem asla. Kötü bir şey bile olsa destek olurum her zaman"dedi ve kolunu arkadaşının omuzuna attı.
"Ama korkuyorum"
"Korkma Jeong anlat lütfen"
"Peki" derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.
"Biliyorum yanlış biliyorum kötü bir arkadaşım ama ben 4 yıldır Hyunjin'den hoşlanıyorum ve 1 yıldır da çıkıyoruz. Sana onca şey yaptılar ama ben sevgime engel olamadım sana ihanet ettim. Yemin ederim 4 ay yüzüne bile bakmadım ama dayanamadım. Nefes alamaz hale geldim. Zaten 11. sınıfın ilk günleri de Hyunjin ile konuştuk ve çıkmaya başladık. Bana kızabilir hatta üzebilirsin ne dersen haklısın çok aptalım sana ihanet-"
"Tamam Jeong lütfen sus. Bana ihanet etmedin ve sana kızmayacağım da. Aranızda olan enerjinin farkındaydım zaten ve sana bu yüzden asla kızamam. Evet bazı kötü olaylar oldu ama bunların sorumlusu Hyunjin değildi bu yüzden onu kötüleme hakkım yok. İstediğin gibi ilişkinizi yaşayın bu beni çok mutlu eder. Ama benden 1 yıl sakladığın daha sonra hesap soracağım sana. Dediğim gibi aşk bahçem sorun değil asla. Eğer sen mutluysan ben de mutluyumdur"dedi ve arkadaşına sıkıca sarıldı. Jeongin kendini kötüye hazırladığı için biraz şaşırmıştı ama hemen mutlu olmuştu. Felix'in onun yanında olması çok mutlu etmişti hemde.
"Teşekkür ederim Lix. Çok korkmuştum arkadaşlığımız bozulacak diye"
"Saçmalama asla bozulmayacak"
Gülümsedi ikili. Felix geç öğrendiğine üzülse de arkadaşının mutlu olması onu sevindirmişti. Arkadaşlarının mutluluğu Felix'in önceliğiydi.
{~}
İkili sonunda okula varmıştı. Yolun geri kalanında Felix tekrardan Chan'ın gelişini, gelen mesajı, ne yaptıklarını anlatmış ve sonunda okulun önünde bulmuşlardı kendilerini. Hızlıca okul binasına girdiler ve sınıfa yöneldiler. Sınıfa gülerek girdiklerinde kendilerine bakan gençleri fark etmemişlerdi. Sıralarına geçtiklerinde Jeongin gençlere baktı.
"Günaydın Hyunjinie~"
"Günaydın Jeongin-ahh"
"Ne oluyor lan?"dedi Chan bir Jeongin'e bir Hyunjin'e bakarak.
"Şey aslında bu bir günaydın hyung aslında günaydın evet günaydın"dedi telaşla Hyunjin. Felix kahkaha atmıştı. Chan gözlerini kahkaha atan Felix'e dikti.
"Tahmin ettiğimiz gibi oldu Chan. Ama daha fazla utandırma onları" Chan kıkırdadı ve Hyunjin'in koluna vurdu.
"Siz neyi tahmin ediyordunuz? Ve bu yakınlık ne??"
"Birlikte olduğunuzu Hyunjinie~"dedi ve kahkaha attı Chan.
"Ayrıca beraber ödevi yapıyoruz bu yüzden birbirimizi daha yakından tanıma fırsatı elde ettik ve yakın olduk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅