Yaaa lütfen 18. bölüme oy vermeden buraya gelmeyiinn😭😭😢😢
Aşklar 18. bölümü okumadan gelmeyin buraya ve vote vermeyi unutmayın. Smut olacak okumak istemeyenler çıkabilir. Bir de kısa olacak. Neyse işte bu kadardı. İyi okumalar.
Chan duyduğu cümle ile sırıttı ve Felix'in dudaklarına baktı. Felix'te aynı şekilde Chan'ın dudaklarına bakıyordu. Chan beklemeden dudaklarını birleştirmişti. Nefessiz kalana kadar öpüştükten sonra geri çekildi Chan ve Felix'i kucağına aldı. Felix ayrılmak istemediği için tekrar Chan'ın dudaklarına yapıştı. Chan şaşkın şaşkın Felix'e baktı ama küçüğünü bekletmeden o da karşılık verdi.
Chan Felix'i yatağa koydu ve hafifçe üstünden kalktı. Felix hissettiği boşluk işe vücudunu kaldırdı ve Chan'a yaklaştı. Chan gülerek Felix'in boynuna öpücük kondurdu.
"Sakin ol güzelim" Felix utanarak Cham'a bakmıştı. Ama çok azmıştı ve fazlasını istiyordu.
Elini Chan'ın kazağının eteklerine attı ve hemen çıkardı. Chan şaşkınlıkla bir Felix'e bir de çıplak olan vücuduna baktı. Felix karşısında sadece kastan ibaret kusursuz vücuda bakıyordu. Chan sırıttı ve o da Felix'in kazağını çıkardı. Şimdi ikilinin üzeri çıplaktı. Chan Felix'i yatağa yatırdı ve tekrar dudaklarına yapıştı. Felix karşılık verirken ağzını araladı ve Chan'ın dilinin diline değmesine izin verdi. Felix Chan'ın alt dudağını emerken Chan ise Felix'in belini okşuyordu. Chan Felix'in dudaklarından ayrılıp boynuna yöneldi. Bu sefer de orayı öpüyordu. Felix kesik iniltiler ile Chan'ın saçkarını çekiştiriyordu. Chan Felix'in boynunu öperken kendine ait izlerde bırakıyordu.
Yavaş yavaş daha aşağı gelerek göğüs uçlarını emmeye başladı. Felix hem acı hem de ıslaklık ile daha sesli inledi. Chan Felix'in inlemelerinden zevk alıyordu. Göğüs uçlarından çekilip karnına doğru öpücüklerle inmeye başladı. Bir kaç öpücükten sonra başını kaldırdı ve gözlerini kapatmış Felix'e baktı. Gülümsedi ve ellerini Felix'in pantolonuna attı. Düğmesini açtı ve çıkardı. Ardından beklemeden boxerını da çıkarıp kenara attı. Felix tamamen çıplak kaldığını hissedince gözlerini açtı ve sırıtan Chan'a baktı.
"Sen mi çıkarırsın ben mi?"dedi sırıtarak Chan. Felix sırıttı ve yerinden doğrularak elini Chan'ın pantolonuna attı. O da Chan'ın ona yaptığı gibi tamamen çıplak bırakmıştı. Sırıtarak Chan'a baktı ve Chan'ın penisini ağzına aldı.
İman var içimde güçlü bir biçimde.
Chan sesli bir şekilde inledi ve ellerini Felix'in saçına attı. Felix'in ağzını bu kadar iyi kullanacağını hiç düşünmemişti. Felix geri çekildi ve tamamen kendini kaybetmiş Chan'ın dudaklarına baktı. Bu sefer üstte olan Felix idi. Felix sırıtarak geri çekildi ve Chan'ın boynuna küçük öpücükler bırkmaya başladı. Ardından da ısırmayı da ihmal etmeyerek kendine ait izler bıraktı. Chan'ın göğüs uçlarına inerken hayranlıkla tekrar kusursuz vücuda baktı ve göğüs uçlarını emmeye devam etti. Chan inlemelerini tutmaya çalışsa da başarılı olamamış ve inlemelerini serbest bırakmıştı. Felix sırıtarak Chan'a baktı. Chan kendine geldiğinde o da Felix'e baktı ve altına aldı.
Artık tüm ipler Chan'ın elindeydi ve Felix'te bunu istiyordu. Sırıtan Chan'a baktı ve kalçasını kaldırdı. Chan verdiği mesajı anlamış ve parmaklarını yalamıştı. İlk önce bir parmağını sokmuştu. Daha sonra ikinci parmağını sıkınca Felix inlemişti. Acımış olsa da zevk acıyı bastırmıştı. Chan parmakları ile makas hareketi yaparak Felix'in deliği genişletmeye çalışmıştı. 3. parmağını da sokunca Felix seslice inledi ve yorganı sıkmaya başladı.
"Chan.." kesik kesik inliyordu.
"Söyle güzelim"
"İçime gir"
"Anlamadım bebeğim"
"Artık içime gir"dedi biraz daha yüksek sesle. Chan gülümsedi ve parmaklarını çıkardı. Penisini deliğe dayadı ve yavaşça içeri doğru ittirdi. Felix parmakları kadar ince olmayan penise baktı ve inledi. Chan yavaş yavaş girmiş ve bir süre Felix'in alışması için içinde beklemişti.
"Chan siktir! Hareket etsene"diye bağırdı Felix. Chan sırıtarak git gel yapmaya başladı.
"Daha hızlı.. daddy"
Felix hata yaptığının farkında değildi. Chan Felix'in cümlesi ile hızlanmıştı. Felix sesli bir şekilde inliyor Chan ise Felix'in 'daddy' demesi ile daha da azmış ve vuruşlarını hızlandırmıştı. Felix geleceğini hissetti.
"Chan geleceğim"
"Bende güzelim"
Chan elini Felix'in penisine attı ve çekmeye başladı bir süre sonra Felix Chan'ın eline Chan ise Felix'in içine boşalmıştı. Chan Felix'in içinden çıkmış ve küçüğünü kucağına alıp banyoya götürmüştü. Güzelce duş akdıktan sonra tekrar odaya dönüp Felix'i yatağa bıraktı ve yanına uzandı. Felix başını Chan'ın göğsüne koydu ve kollarını beline doladı.
"Çok güzeldi"
"Hemde çok"dedi ve Felix'in saçlarını öptü.
"Seni seviyorum Bang Chan"
"Bende seni seviyorum güzelim"
"Bu durumda artık beraberiz değil mi?"
"Sonsuza kadar güzelim. Sonsuza kadar"dedi ve küçüğüne daha çok sardı kollarını. Felix'te daha sıkı sarıldı. Bu geceden sonra hiçbir şey asla onları ayıramazdı. Sonsuza kadad hemde.
Eveett bölüm bitti. Diğer bölüm final olacak maalesef. Ama daha çok fic yazacağım bu yüzden sakın üzülmeyin.
Yazım hataları ve anlatım hataları olabilir kusura bakmayın. Smut yazmakta iyi değilim yazabildiğim kadarıyla yazdım. Umarım beğenmişsinizdir. Baayy♡.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | CHANLİX
Teen FictionOkulun zorba çocuğu ve sessiz çocuğu aynı anda derse geç kalır. #2 Chanlix🏅 #1 Banglix🏅 #3 Chris🏅