"Sorun olmadığını söyledim Jimin. Gerçekten sana hiç kırılmadım. Zaten sen konuşulması gereken kişilerle konuşursun özel konuları. O yüzden sorun etmiyorum. Üzülmeyi bırak. Taehyung anlattı ne kadar çok ağlamışsın sen öyle. Ağladın diye küseyim mi şimdi sana?" son sorum ile kafasını iki yana sallamış daha da sıkı sarılmıştı. Onun bu hâline gülümsemiştim.
"Küsme bana. Düşüncesi bile saatlerce ağlamama neden oldu." dediği şey ile dudaklarımı büzdüm. Tekrardan gözleri dolmuştu. Gözlerini silip kendime çekmiştim.
"Tamam aptal ağlama artık. Teyzem bana kızacak senin yüzünden." dediğim şey ile güldü. Bende ona güldüm.
"Hadi şimdi elini yüzünü yıkayıp okuluna git. Bende biraz ders çalışayım."dediğim şey ile mırıldanmış koltuktan kalkmıştı. Merdivenlerden çıkışını izledim. Bir yandan Taehyung'u düşünüyordum. Tanrım bugün yaptığı da neydi öyle?
Kalbim yine hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Kafamı dağıtmak için hızlıca bende merdivenlerden çıktım. Odams girip kapımı kapattım. Üstümde beni rahatsız eden kıyafetleri çıkartmış üstüme rahat kıyafetlerimi geçirmiştim. Çalışma masama ilerlemiş klavyeyi bir kenara koymuştum. Kitaplarımı çıkarmış tekrarlarımı yapmaya başlamıştım.
•
Sakinacma
Jeongguk bu ne?Taehyung'la mı çıkıyorsun?
ne
hayir hyung
daha yeni tanidigim bir insanla neden cikayim
ve bunu kim cekmisNe demek bunu kim çekmiş?
Jeongguk siz öpüştünüz mü?
Ne araYA OPUSTUGUMUZ FALAN YOK YANAGİMİ SIKIYOR FOTOGRAFA DİKKATLİ BAKARSAN GORURSUN
BİR ANDA SEVGİ PATLAMASİ YASAYİP GİCİKLİGİNA YANAGİMİ SIKTI İSTE
AAAA
hem nereden buldun dedimGerizekalı öyle desene o zaman
Bende dedim
Kuzenimi yedirmem falan
Çıkmıyormuşsunuz
İyi
Döverim yoksa Taehyung'uo sirada taehyungtan hoslanan ben|
nereden buldun dedim amkSizin üniversitenin instagram sayfası var orada paylaşmışlar.
az bakicam bekle
adi neSeouluniversitesi
hic koymasalarmis o kullanici ismi ne
~
Ara
Seouluniversitesi