kapitola 1.

354 5 0
                                    

Už je zase večer tentokrát už v novém domě. Je celkem velký mám tu vlastní pokoj a koupelnu.hned vedle mýho pokoje je pokoj mé ségry Agi(nevim random).oproti je koupelna a vedle koupelny je pracovna dole pod schodama je komora a vedle sou dvere na zahradu. Pak tam je obývací pokoj spojený z kuchyní. z obýváku vedou dveře do ložnice rodičů kteří tam maji také svou koupelnu. Jo ten dům je celkem velkej. Mé Segre je 13 a mě je 16. Chodím do prvaku na střední jménem Thez Florida Academy(POMOC). Teda, budu tam chodit. Včera sme se teprve přistěhovali

***
Je 6 ráno a já vstávám do školy. moc se mi tam nechce,nevim co mám čekat.

V mé staré škole mě celkem šikanovali a tady to nebude o nic lepší si myslím. Na sebe sem si vzal černou Nike mikinu z černýma baggy džinama. Přes mikinu mi couhal límec od bílé košile.

***
Už stojím pred školou. Meškám minimálně půl hodinu ale čo už, ujel mi bus no.

Když sem tam vešel rovnou jsem šel do ředitelny.Trochu jsem se Stratil ale nějak sem se tam dobelhal. Zaklopal sem a čekal až se ozve dále. Pak sem vešel a predemnou seděla za stolem trochu starší paní, mohlo ji být okolo 50. ,,Přejete si?"zeptala sa trochu nepríjemným hlasem. ,,Dobrý den, no vlastně jdu za panem ředitelem." Cítil sem se trapně.,,tak počkejte 5 minut než má ředitel dovolá "řekla teď už o trochu klidněji.preslo tak 10 minút a ja vešel do ředitelny. Konečne. ,,Dobrý den vy musíte byt Davidson, že je to tak?" Zasmál se ,,oh , no jo"odpověděl sem. ,,Dobře tak já ti ukážu tvou skříňku a odvedu té do tvé třídy. Jo a ještě abych nezapomněl, tady máš rozvrh a učebnice myslím že už máš" ,,jo mám a děkuju" ,,dobře tak pojďte zamnou. Ředitel mi ukázal skříňku a i mou třídu. Zaklepal sem a čekal až se ozve dále. Pak sem vešel a všechny pohledy spadli na mě. bylo mi extrémně trapně. ,,AAA ty musíš byť George že?" Řekl učitel. Mohlo mu být okolo 40.mel modro žlutou košili a hnědé džíny, hnědé vlasy které měl uliznute jak od krávy,,ehm jo, dobrý den?"  ,, Jo jasně promiň, sedni si někde na volné místo" sakra. Poslední volné místo bylo u nějakého kluka ve středu třídy. Měl hnědé trochu vlnité vlasy a fialovou mikinu. Sedl sem si a ten kluk na mě promluvil. No super. ,, Jé čau jak se jmenuješ?" Měl hodně energie ,,Uh George?" ,,Jo promiň,, zasmál se ,,já jsem Karl!" Řekl a napřáhl kemne ruku. Ja mu tu svou nepodal. Vypadá celkem fajn ale kdo ví.

Skončila hodina a já měl teď biologii. Nemám páru kde je ta učebna. Šel jsem hledat Karla aby mi aspoň řekl kde je. Uviděl jsem ho v zadu z nejakyma dvoma klukama a to za ním vypadalo jak ucebna biologie. Bingo. Snažil jsem se okolo něj a jeho kamoši přejít bez povsimnuti.Nepodařilo se. ,,Je čau Georgi!" ,,Uh" povzdechl sem si ,,jo tohle sou mí dva kamoši nick a clay!" Ukázal na blonďáka a černovláska. ,,Um čau" řekl černovlasi kluk. Myslím že nick. ,,Ahoj" odpověděl sem. Blonďák na mě jenom zíral a mlčel. Nick mu zamával rukou před obličejem aby se vzpamatoval. ,,Uh no co?" ,,Nic jenom že je tu nejaký novy kluk"

,,oh, cau" měl docela hrubý hlas. ,,A-ahoj"trochu sem znervóznel, bylo mi trapně,, jo ja asi pudu, cau!"řekl sem a odběhl doprdele.

CAUU
JJ PRVA KAPITOLA NASHO UZASNEHO STORY! JE TO NASA PRVA FANFIKCIA TAKZE NA TO BERTE OHLED PLS.
BUDEME SA SNAZIT VYDAVAT KAPITOLI CO NAJCASTEJSI A TO BUDE ASI V PATEK LOL. A INAC, ANI JEDNA NEKUKAME DMSP ALE NEVADI LEBO DNF. A STRASNE SA OMLUVAM ZA CHYBY! ENJOY LIFE CAU
JO A ESTESEM CHCELA REKNUT ZE TENTO STORY BUDE TROSKU DEPRESED🥰

words:637

you are safe with me |DNF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat