1. he's gonna kill us anyway

569 67 17
                                    

Má levá noha se lehce klepala, ovládl mě ledový pot a nervozita vstoupala, když jsem zaslechl své jméno a povolení vstoupit do zasedačky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Má levá noha se lehce klepala, ovládl mě ledový pot a nervozita vstoupala, když jsem zaslechl své jméno a povolení vstoupit do zasedačky.

Okamžitě jsem však nahodil hraný úsměv a potřásl rukou s ministrem, který se nyní rozhodne o tom, zda můj plán přijme či jsem definitivně skončil.

Mé jediné štěstí bylo to, že jsem uměl přesvědčit lidi, svůj plán jsem jim dopodrobna vysvětlil a ukázal poté i mapu našeho města, kde jsem vyznačil tři body.

,,Virus se stále šíří, přitom podle vlády byl každý přenašeč převeden do karantény, vláda ovšem udělala chybu." řeknu.

,,Važte si svých slov, pane Kime." cekne.

Ovšem, byl to prvotřídní patolízal, došlo mi však, že bych si měl dávat opravdu pozor, jelikož pokud řeknu něco špatného, tak jsem odepsaný.

Věnoval jsem mu úsměv a lehce kývl se svou hlavou.

,,Odpusťte mi pane ministře, měl jsem tím na mysli, že vláda dala rozkaz k plnění nejspíše nesprávným lidem. Máte teď spoustu nováčků, nemám pravdu?" vyslovím.

Zasmál se a ihned kývl, natočil se na svého společníka a prohodili si pár slov, evidentně pomlouvali nově příchozí, kteří se dobrovolně přihlásili během pandemie, aby pomohli státu.

Bylo mi z toho na nic, cítil jsem v sobě jakýsi tlak i kvůli sobě, protože jsem je předhodil vědomě, abych zachránil sám sebe, přitom si jejich práce vážím.

,,Abych přešel k tomu hlavnímu, na mapce můžete vidět tři červený tečky. Jsou to lokace, kde se podle ověřených zdrojů nacházejí přenašeči, kteří odmítli druhou vakcínu a jejich DNA se natolik změnilo, že přišly o svoje lidské smysly." řeknu.

Na moment nastalo ticho, věděli, že přenašeči, kteří nejsou v karanténě, se pohybují ve skupinkách, člověk je schopný nastavit své myšlení, být sám a zvládat samotu dlouhodobě, zvířata tuto schopnost ovšem nemají a stejně tak jako třeba vlci, se zdržují ve smečkách.

,,Potřebuji od Vás tedy jen podpis, abych mohl zajistit převezení těch jedinců do karantény." dodám.

Vláda odmítla najímat svoje lidi, jelikož by se to muselo řešit před veřejností a kdyby obyvatelstvo zjistilo, že jsou tu tací, kteří se drží ve skupinkách a jsou obrovskou hrozbou, protože ztratili čistý rozum, tak by vznikla ještě větší panika.

Muž si ode mě převzal papír, který jsem položil na stůl a podal mu propisku.

,,Budu financovat Váš plán, pane Kime, avšak nestojím o přesun, ale o celkovou likvidaci." vysloví.

Můj hraný úsměv definitivně zmizel, mé tělo se napnulo a ani jsem nevnímal, jak si ode mě převzal černou propisku.
Hrot přiložil k bílé ploše, ale zvedl ke mně pohled a očekával můj souhlas, než to povolení podepíše.

NOT TODAY/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat