,,Přenašeči, kteří definitivně přišli o své původní DNA, se pohybují pomalu a trhavě, mohou vykazovat agresi, ale kvůli virusu nemají silnou imunitu, tím pádem ani sílu." řeknu.
Na moment jsem se odmlčel, natáhl jsem se pro hrníček, abych dopil již studenou kávu, kterou mi před hodinou Jungkook připravil a poté se vrátil ke slovu.
,,Pozítří pojedeme na první lokaci, jedná se o bývalé stanoviště, během pandemie se stavba pozastavila, ale kvůli ekonomické krizi se znovu již neobnovila. Základy však stihli postavit a právě tam nyní pobývá skupinka přenašečů."
Během mluvení jsem procházel po místnosti, nerad jsem seděl dlouhodobě a hlavně jsem uměl lépe roztřídit svoje myšlenky.
,,A co jako máme udělat? Usmát se na ně a slušně požádat, aby šli s námi? To asi těžko."
Yoongi byl stále pesimistické hovno, sice jsem si již trochu zvykl na jeho zpětnou vazbu, ale stále bych byl raději kdyby mlčel a počkal, než úplně domluvím.
,,Dej jim nabídku na sex, zaručeně to zabere." řekne Jimin.
Jungkookovi lehce cuknul pravý koutek nahoru, myslím si, že prožíval mé zoufalství, jelikož tohle bylo stále dokola, ale on se k tomu nikdy nevyjádřil a beze slova seděl dál.
,,Ne díky, nabídku na sex bych navrhnul jedině tobě." odpoví.
Ten jeho pyšný úsměv byl nepřehlédnutelný, ale nyní jsem se ztotožňoval s Jiminem, který protočil očima a evidentně nebyl ošálený.
,,Tohle si prosím vyřešte potom." vyslovím.
Oba se na mě podívali, Jimin nijak nereagoval, jemu bylo svým způsobem všechno jedno, měl sice taky nevhodný připomínky, ale koneckonců mě tolik nesral, jako chlapec se zelenými vlasy.
Takhle zpětně možná lituji toho, že jsem si nevybral jinou skupinku přenašečů.
Vzpomínám si, že jsem si Yoongiho vybral jako prvního a to především kvůli tomu, že je bývalý hacker a jeho poznatky by se jistě hodily.To jsem ovšem netušil, že má takovou povahu, pod pojmem hacker si představuji klidnějšího člověka, hlavně tichého, ale je pravda, že byl dvakrát obviněn, že se snažil dostat do federálního systému, ale dokázal po sobě uklidit stopy.
Jimin pašoval drogy, též je podle lékařského záznamu sám užíval, nyní je ovšem čistý, ale říkal jsem si, že se pohyboval kolem špatných lidí, takže nebude mít problém s podobným úkolem.
Hlavně pašování vyžaduje plánování, strategii a cit pro detaily, což může využít i nyní.,,Potom? Vždycky je správný čas se bavit o sexu." vysloví.
Ale jak se ukázalo, tak evidentně svá slova nepromýšlí dopředu, vždycky plácne nějakou blbost, je schopný se válet na zemi a často ze sebe vydá hlasitý zvuky, který mě opravdu dráždí.
ČTEŠ
NOT TODAY/ taekook
Hayran Kurgu,,I kdyby jsi se měl plazit po zemi, tak se kurva zvedneš a dokončíš to, co máš." ,,Bez obav Taehyungu. Může přijít den, kdy chcípnu, ale dnes to nebude."