-«Не довіряю», бла бла бла

204 15 16
                                    

Хлопець притис дівчину до стіни. Між їхніми обличчями було буквально 3 сантиметра.

—Чому це я повинен тебе переслідувати — провадив білявчик.

—Тобі могло що-завгодно спасти на думку, я ж тебе не знаю

—Не знаєш... — хлопець прикусив губу і відвів погляд.

—Авжеш, тільки вчора з тобою бачились, ти ж навіть не назвався

—Майкі, я Майкі. А ти в нас Женя... Справді за обміном? На цей рік? — білявчик вдивлявся у смарагдові очі шатенки.

—Перестань — дівчина відвела погляд і намагалася відійти від так званого "Майкі", але він перегородив її шлях своєю рукою.

—Коли я щось питаю, відповідай

Шатенка глибоко вдихнула. Кого він з себе уявляє?! Якийсь коротун її так допитує. Він починає бісити!

—Всього-лише до кінця цього навчального року, наші навчальні програми співпадають, хоч і в різних країнах. А що, ти вже не хочеш зі мною прощатись? — неслухняне пасмо волосся впало їй на обличчя, але юнак вмить його забрав і заклав за вухо.

—Думаєш, що я буду за тобою сумувати? А хоча, я ж тебе знаю тільки від вчорашнього вечора, чому б це?

—Гаразд, тоді спробуймо познайомить, якщо тобі так кортить — дівчина трохи присіла і врешті вивільнилася від цього "полону".

Хлопець та дівчина попрямували у передній двір школи. Газон був недавно скошений, дітлахи бігали кругами, напевне грали в доганялки. Інші учні ж просто стояли на місці чи повільно йшли і розмовляли про якісь важливі для них речі. У дворі, на лавочці, сидів той хлопець з тату на скроні. Коли та двійка підійшла до нього, той одразу ж піднявся.

—Давай вгадаю, вона тебе переслідує — саркастично промовив блондин.

—Кенчику, ні. Виявляється це моя нова однокласниця, за обміном. До того ж мені доведеться з нею тягатись

—Хто тебе змушує зі мною тягатись? — обурилась шатенка.

—Ти

—Майкі, тобі немає чим зайнятися? — невдоволено закотив очі хлопець.

—Можливо. Так от, Женя, це Доракен — білявчик смикнув головою в сторону цього "Доракена".

—Схоже, тобі подобається вигадувати прізвиська

Доракен пригнувся і наблизився до обличчя дівчини. Він почав її розглядати.

Вороже Серце (1)Where stories live. Discover now