Травмована?

126 13 5
                                    

—Прошу вийти представників команд — знову почувся голос судді.

—Це ж за правилами покоління «S64»? — тихо запитала шатенка в Майкі.

—Так, але я не знаю кого відправити

—Тоді я йду — швидко кивнула дівчина і вийшла.

На зустріч їй вийшов хлопець з середньою довжиною волосся. В нього були блакитні очі. Його ріст був приблизно 170 тож зеленоока була приблизно на рівні його підборіддя.

—Агов, Майкі, я думав ти відправиш когось з верхівки, а не коротуна, ой точно, в тебе ж майже не залишилось командирів — гукнув той хлопець, але його проігнорували.

—Отже, оголошую правила. Перше, заборонено використовувати яку-небудь зброю, тільки ваші частини тіла — шатенка водночас кивнула з тим хлопцем —Якщо ж ви виявились надто сильнішим за свого противника, то не потрібно його бити до смерті, це суворо заборонено — ті двоє знову ж кивнули -— останнє, бажано не ламати руки та ноги, ми ж просто хочемо дізнатись хто сильніший, а не повбивати одне одного. Отже, хай переможе сильніший! — суддя відійшов на декілька метрів.

—А я гадав, що в останню мить мені підсунуть Доракена, щоб хоч трохи була рівна сила — промовив хлопець, що наче насміхався з зеленоокої.

Раптово в якусь секунду той хлопець просто впав, спиною до землі добряче вимазавши форму. Один удар, але не слабкий, потрібно добряче попрацювати щоб так підстрибнути і настільки сильно вдарити ногою. Просто якась мить і він опинився на землі, це вразиро усіх, окрім Майкі, Доракена і Міцуї. Вони знали, що ця дівчина сильна, вона навіть відчувала зухвалу посмішку Білявчика. Шатенка стала ногою на горло того юнака і пригнулась щоб щось сказати.

—Овва, дівча з одного удару поклала тебе на лопатки, а не соромно так легко здаватись? — в очах дівчини читалась зухвалість і ненависть.

—Що? Дівча? — вона забрала свою ногу.

В ту ж мить сталась сутичка, команди збіглись на поле бою. На дівчину налетів хлопчина ледь не нижчий за неї. І як очікувалося йому було достатньо 2-х ударів по пиці щоб полетіти у програш.
Поки ці два угрупування вели свої бійки, глава «Нічного пилу» здається ніби зник. Але невдовзі шатенка помітила як він отримав удар від Майкі. Той глава видавався значно дорослим, напевне вже повнолітній. Тож Білявчик виглядав надто по-дитячому біля того Ацуші, як було написано на його формі. Майкі все ж прийняв декілька ударів кулаком, але жоден не зміг би змусити цього хлопця здатись.

Вороже Серце (1)Where stories live. Discover now