Курокава покидьок!

91 11 2
                                    

Емма повернулася на кухню вже в іншому одязі.

—Гаразд, пропустимо, зрештою це дивно — закінчив тему Манджиро.

Зненацька почувся дзвінок мобільника, це зеленоокої.

—Так, Інупі. Щось трапилось? — дівчина почала розмову.

—Майкі говорив, що хоче зайти на могилу брата, йдеш?

—Так, ми вже виходимо

—Зустрінемось — блондин скинув дзвінок.

—Інуї теж йде на цвинтар

—Це й не дивно — малий Сано піднявся зі стільця і попрямував до виходу, за ним йшли дівчата.

Ця трійка говорила про всяке дорогою до того цвинтару. Все ж малі Сано одного характеру, а юна леді тільки доповнювала обох. Через 10 хвилин ходьби почав виднітись паркан. Виглядав він не дуже привітньо, купа шпичаків об які можна легко поранитись. Пройшовши вхід і трохи дальше почулися крики, що вочевидь належали Сейшю.

—Навіщо тобі Коко?! — хлопець взяв іншого за комірець.

—Тебе це хвилювати не повинно, він ж сам зголосився приєднатися до «Піднебесся» — відповів йому не знайомий голос для шатенки.

—Хей, Інупі, не трать свої сили та нерви — врешті промовила зеленоока —А ти хто?

—Ізана... — тихо промовила мала Сано.

—Жень, візьми Емму й відійдіть кудись

—Я б і сама могла розібратись з якимось вилупком... — дівчата вийшли за ворота і почали спостерігати за тими хлопцями.

—Інуї, немає сенсу, ти ж пам'ятаєш, що вони шантажували Коконоя — говорив Ханагакі.

—Погоджусь, відпусти його — доповнив Майкі.

—Отже, Майкі, ти прийшов за ручку з сестрою на могилу брата? Миленько — промовив той білявець.

—Хочеш пити? — спитала світлоока повернувшись до автомату з напоями.

—Не відмовлюсь — відповіла юна леді.

Дівчата вийшли на дорогу тримаючи в руках 2 бутилки лимонаду. Раптом почулося гудіння двигуна, що стрімко гучнішало. Зеленоока одразу почала шукати поглядом джерело цього звуку, тож невдовзі вона помітила 2-х хлопців на байку, що швидко рухалися в їхню сторону. В одного з них була бита, а інший за кермом. Знайоме обличчя, в того що з битою... Це Кісакі! Мотоцикл стрімко набирав швидкість, після чого стало помітно те, як Тетта замахується. О чорт! Здається його ціль Емма! Шатенка швидко це зрозуміла тому в останню мить встигла відкинути білявку до тих клятих шпичаків, аби ту не вдарили. Проте юна леді сама отримала той удар битою. Ось, біль, ще й стемніло в очах. Зеленоока падає на землю, проте швидко піднімається. З її скроні починає цебеніти кров. Кісакі щось крикнув своєму водію і ті проїхали далі, напевне хочуть ще раз спробувати нанести удар білявці.

Вороже Серце (1)Where stories live. Discover now