—Ти придурок? — зеленоока на той момент була тільки в ліфчику й повернулася до хлопця.
—Твій придурок — Майкі повернувся і почав наближатися до ліжка.
Аж тоді шатенка підсікла його ногою і той впав видавши гучне падіння.
—Єбіться тихіше бля! — лунав голос з-за дверей, що належав Доракену.
—Не дивись, я не люблю спати в ліфчику — коли дівчина впевнилася, що хлопець повернувся до неї спиною вона розстібнула цей набридливий ліфчик, а після швидко одягла футболку, що належала до піжами.
—Тепер можна дивитись? — Манджиро лежав на животі вткнувшись обличчям у подушку.
—Не знаю — юна леді сіла на темноокого, приблизно на рівень його сідниць.
—Ґвалтують, я Кенчику нажаліюсь
—Тобі здається — дівчина злізла з хлопця, перед тим знявши резинку для волосся, а потім разом з ним лягла під ковдру.
—А ти знаєш, що я тебе кохаю? Ну прям дуже-дуже — спитав Білявчик обіймаючи дівчину.
—Знаю
—А ти мене кохаєш? — здавалося, що це вже не той "Невразливий Майкі", а якийсь хлопчик 5-ти років.
—Безмежно — зеленоока поцілувала чоло юнака, а тоді поринула у його обійми.
—Добраніч, Жекосик
—Добраніч, Білявчику
Тоді настала тиша у всій квартирі. Вочевидь всі хотіли спати, це як наслідок алкогольного сп'яніння. Проте напевне всі розуміли як зранку їх буде боліти голова, проте в житті варто все спробувати, адже воно 1-не.
***
Ось і ранок, промінці сонця влазили у вікна, що заважало спати. Зеленоока відкрила очі і одразу помітила Манджиро, що сперся ліктем на подушку.
—Добрий ранок — сонним голосом промовила шатенка.
—Не дуже й добрий, голова тріщить. Я навіть не пам'ятаю як опинився з тобою в ліжку
—Ну ти ж наче найбільше пив, це не дивно. Але враховуючи, що ми в одязі все було під контролем — юна леді поцілувала хлопця в щоку, а тоді повільно піднялася з ліжка.
—А ти б хотіла? — юнак зухвало посміхнувся.
—Довбень — шатенка посміхнулася самій собі —Отже, що останнє ти пам'ятаєш?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вороже Серце (1)
Roman pour AdolescentsІсторія за аніме "Токійські месники" де з'являється наша героїня, яка спробує побудувати стосунки з учасниками "Токіо Манджі", та чи сприймуть її як належно? читайте щоб дізнатись) Прохання від письменника: якщо вам сподобався розділ - будь ласка, п...