Кохання витає у повітрі

9 0 0
                                    

Отже, посмакувавши сніданком, зеленоока повернулася в кімнату Майкі. Там вона взяла свій телефон й ключі від квартири, а тоді спровадила Білявчика, аби той відвіз її додому. Проте перед тим, шатенка домовилась, що вони одразу поїдуть на пляж, надворі ж така спека!
Тому по прибуттю в домівку, юна леді швидко побігла заглянути у шафу й взяти купальник й рушники, а після це все спихнути в рюкзак. Проте пробігаючи повз той лист вона кидала холодні погляди на знайому марку. Невже справді все це щастя закінчується?... Та далі сумувати не було часу, на годиннику близько 2 дня, а вони збиралися на пляжі покупатись й поїсти морозива.
Тож Манджиро не довго чекав на кохану й вони мерщій рушили на пляж. Куди, до речі, було не так вже й довго їхати. Ось і пощастило. Подумки дівчина вигадувала, яке ж морозиво взяти та як скинути хлопця у воду.
Тому, вони саме так і вчинили.
Манджиро припаркував байк, а тоді з дівчиною наблизились до магазину морозива, що стояв просто біля пляжу. До речі, цього разу багатсько людей зібралось аби освіжитись.
А тут було ще спекотніше! Пісок був таким гарячим, що обпікав босі ноги.
Тож, коли двійка посмакувала морозивом, дівчина зрозуміла, що ніхто не завадить чорноокому кинути її у воду, тож варто це першій зробити! Тому знявши лишній одяг і залишившись в купальнику, який до речі малий Сано колись купив їй, дівчина побігла до кладки через весь пляж, а за нею навздогін білявчик. Здається цей день вже не зіпсувати! Дівчина зупинилася біля краю й чекала на хлопця. Як тільки він наблизився - дівчина його штовхнула у воду, проте юнак встиг вхопитися за руку зеленоокої й вони удвох пірнули в прохолодне море.

—От блін! Думала вдасться хоч цього разу — винирнула дівчина й почала підпливати до драбини на кладці.

—Нізащо не вийде — посміхався Манджиро й слідом піднявся на кладку.

—Стрибай

—Нє

—Ну стрибай

—Не хочу — продовжував посміхатись юнак, а тоді спробував штовхнути шатенку у воду, проте йому це не вдалося.

—Отака підстава від тебе! Дограєшся

—Побачим — юна леді наблизилась до хлопця, а тоді той стрибнув бомбочкою у воду, через що утворилось багато бризку.

—Довбень — за ним дівчина стрибнула у воду зробивши сальто.

Так і декілька годин вони веселились.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Вороже Серце (1)Where stories live. Discover now