0

1.5K 42 6
                                    

UYARI: BU KİTAPTAKİ HİÇBİR OLAY GERÇEK KURUM VE KURULUŞLARLA İLGİSİ YOKTUR. HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR! FAKAT KARDEŞİMİN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. BEN YAZIYOM!

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Silahımı hedefe tamamen kitlemişken tek gözüm kapalıydı. Uzaktan izliyordum şu an onu. Muhtemelen adamlarına konuşma yapan bu adam birazdan öleceğini bilmiyordu. Bu düşünce aklıma gelirken yüzümde ki sırıtma büyüdü. O esnada kulaklığıma gelen ses ile konsantre oldum.

"Şimdi!"

Albay emri verirken silahımı hiç acımadan o adama doğru ateşledim. Hızla o adama mermi giderken kafasından vurularak kanlar içinde yeri boylamıştı. Mağaranın için de bir karmaşa oluşurken dürbünümden bakarak güldüm.

"Ateş serbest! Başlayın!"

Bu emir ile diğer ekip arkadaşlarım da saldırıya başlamıştı. Ben ise uzaktan ilgileniyordum. Yaptıkları aklıma gelirken daha da sinirlendim ve acımadan vurmaya devam ettim. Ölmelilerdi. Hepsi ölmeliydi!

"Ortalık temizlendi Komutanım."

"Güzel."

Rahat bir nefes verirken uzandığım yerden doğruldum. Sırtımı kütketirken silahımı toplamaya başladım ıslık çalarak. Tamamen toplanınca ekibimin yanına döndüm. Diğer Binbaşı yanıma gelirken omzumu patpatladı.

"Yüzbaşı, iyi işti."

Sırıttım ve diğerleri ile mağarayı aramaya başladım. Sonunda bu da bitmişti.

---------------------

"Ne demek yeni bir göreve gidiyorum?"

Şaşkınca Albay'a bakarken o da iç çekti. Oysa ben bir haftalık tatilim için haber vereceğini sanıyordum. Umutlarım yıkıldı yine.

"Bunu biz de beklemiyorduk Yüzbaşı. Ama bu acil bir durum. Olaylar sandığımızdan ciddi. Özel bir tim kuruldu. Ve senin de  gitmen gerek."

Önüme bir dosya itti. Pembe kapaklı dosyayı anlamayarak aldım.

"Bu dosyayı özet gibi düşün. Sabah beşte uçağın kalkıyor. Hazır ol Binbaşı."

Hemen asker selamına geçtim.

"Emredersiniz Komutanım!"

"Gidebilirsin."

Aldığım komut ile odadan çıkarken sinirle burun kemiğini tutup sıktım. Cidden sadece tatil ve yemek istiyordum. Sıcak bir çorba yemeliyim belki de. Evet iyi fikir Ulaş.

Sert ve hızlı adımlarım ile yemekhaneye girerken ayağa kalkmak için Er'lere kalkmamaları için işarer verdim. Geri otururlarken ben bir tabldot aldım elime ve yavaşça ilerledim. Olan yemeklere bakıyordum.

"Ne istersiniz Komutanım?"

"Mercimek çorbası ver bakayım ordan Ali."

Çorbayı tabldota dökerken pilav ve patates de sonrasında peşinden hemen yanlarına eklemişti. Ben alıp köşedeki bir masaya geçerken büyük bir iştahla yemek yemeye başladım. Bu iştahımın sebebi gene izinli olamayışımdı. Sinirimi yemek yiyerek çıkarmak ne kadar iyi bir fikir bu bir muamma ama sorun değil ya. Alt tarafı sekiz aydır tatil yapamıyorum. Ne var ki bunda?..

------------

Sabah 06.43

Helikopterden inerken üzerimdeki formayı ellerimle düzelttim. Sonrasında yürümeye başladım hızla. Umarım bu tim işi hızlı biterdi. Kendi görev yerim daha rahattı. Burası daha gerici ve daha kuralcı olacağına o kadar emindim ki. O dosyaya bakınca bunu kolaylıkla anlamıştım. Ne harika ama.

Taramalı/BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin