Lojmanlara gelmiştik. Herkes kendi kafasında takılırken ben yere sırt üstü uzanmış telefonumla oyun oynuyordum. O esnada bir hareketlilik hissederken telefonu yüzümden çektim ve başımdakilere baktım. Demir ve Turgay abi bana bakıyordu.
"Ne oldu?"
Turgay abi iç çekti bana bakarak.
"Orada geniş koltuk var. Sen gelmiş yerde yatıyorsun."
"Ama hoşuma gidiyor."
Turgay abi başını Demir'e çevirirken ben de ona baktım. Bana ciddi bir şekilde bakarken homurdanarak ayağa kalktım üzerimi düzelterek.
"İkiniz sırf bunun için gelmemişsinizdir yanıma diye tahmin ediyorum."
"Doğru tahmin. Demir komutan ile market alış-verişine gidiyoruz. Bir şey istiyor musun?"
Gözlerim parlarken sırıttım ve boğazımı temizledim.
"Noodle alır mısınız? Soya soslu olandan."
Turgay abinin yüzü ekşirken Demir'e baktım dudak büzerek. O ise iç çekti.
"Sadece bir paket."
"İki."
"Almam görürsün."
"Aç kalırım görürsün."
"Ağzına zorla tıkarım."
"Buna izin vermem."
"Sence yapamam mı sanıyorsun?"
"Akın ile markete giderim ben de."
Bu tartırşma daha da uzayacakken Turgay abi araya girdi.
"Tamam iki paket. Yeter ki daha da uzatmayın. Hadi devrem gidelim."
Demir başını sallarken sonkez bana baktı ve gitti. Onlar kapıyı kapatırken hemen Akın'ın yanına gittim. Akın ise formasına arma dikerken bir yandan Esra Erol izliyordu.
"Akınnnn."
Akın irkilirken bana baktı. Anlamayarak bana bakarken yanına oturdum.
"Bir türlü soramadım dünden beri. Turgay abi ve senin aranda ne var?"
Sorduğum soru ile gözleri büyürken başını çevirdi ve dikişine döndü somurtarak.
"B-Bir şey yok."
"Nasıl yok? Dün telefonu beni sen sanarak 'Efendim birtanem' diyerek açtı."
Akın daha da kızarırken boğazını temizledi.
"Bak anlatıcam ama bizimle uğraşmayacaksın."
Başımı aşağa yukarı salladım. Tam anlatmaya başlayacakken Kaan geldi ve o da yere oturdu. Anlamayarak ona bakarken söze girdi.
"E anlatsana!"
Akın göz devirirken iç çekti ve anlatmaya başladı.
"Turgay ile bundan önce de aynı timdeydik. İkimizde iyi anlaşırdık falan işte. Aramızda elbette hoşlantı falan vardı. İlerlemeyi düşünüyorduk ta ki... bir adam çıkıp sen benim oğlumsun diyene kadar."
O esnada Kaan yorumda bulundu.
"Adnan Ziyagil mi geldi aq bu ne?"
Başını iki yana sallayarak devam etti.
"İlk buna inanmadık. Sonra adam sahte raporlar ile kendini Turgay'a inandırdı. Sonrasında ise... Turgay'ı biriyle evlendirmeye çalıştı."
"Has siktir! Kızılcık Şerbet'i geliyor aklıma. Devam et."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taramalı/BxB
ActionKurulan Özel Tim'e atanan keskin nişancı Ulaş nereden bilebilir ki böyle şeyler yaşayacağını. ------------ Askeri boyxboy kurgusudur. Bunu bilerek başlayanız. Kitap hakları kardeşimin zihninde saklıdır. (Yazım hataları varsa düzeltmeye uğraşmayınız.)