6

608 40 4
                                    

Herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun! Cumhuriyetin 100. Yılı için YB atayım dedim. İyi okumalar!

--------

Ortamda iki ateş sesi gelirken. Sadece kolumda bir sızı hissetmiştim. Bakışlarım koluma dönerken küfür ettim. En azından kolumdan vurmuştu. Acıyı umursanadan geri önüme döndüm. Adam yere düşmüştü ve Komutanlar onu yakalamıştı rahat bir nefes verirken telsizden Aylak'ın sesi geldi.

"Kartal ses ver hemen. Durum ne?"

Telsize uzandım. Düğmeye bastım.

"Sorun yok. Kolumdan vurdu. Aşağıya geliyorum."

"Anlaşıldı."

Telsiz sesi kesilirken silahları topladım. Silahı sağlam koluma asarken elimle koluma tampon yaparak aşağıya indim. Dışarı adım atmaz üzerime koşan Kaan ile şaşırdım. Hemen geldi ve omzumdaki silahları aldı.

"Geri zekalı sıyırdı sanıyorum ben de. Mal kurşun kolunda duruyor sen hala siklemiyorsun. Dolunay hemen ilk yardım kitini getir. Sen de uslu uslu beni takip et."

Derken bir yandan bileğimden tutarak yürüyordu. Korumalı bir eve girerken beni merdivenlere oturttu. Sonra yanıma oturdu. Turgay abi kiti getirip verirken yaraya baktı ve yüzünü ekşitti.

"Ben olsam şu ana dek kolumu kesip atmıştım... kurşunu çıkarıcam sonrada dikicem tamam mı? Canın biraz fazla acıyabilir. Üzerindekini de çıkar."

Askeri montu çıkarıp kenara koyarken yaraya dikkatlice baktı. O esnada Turgay abi saçlarımı karıştırdı.

"Ben gidiyorum. Ağlama bak."

Dediklerine göz devirirken o bana bakmadan gitti. Kaan kolumu tutarken ben onu izliyordum. O esnada başımın çevrilmesi ile kaşlarımı çattım. Komutan ile göz göze gelirken yutkundum.

"İyi işti Kartal."

"Her zaman Komutan- ah hayvan Kaan yavaş olsana acıyor."

Tam başımı çevirip ona tekrardan bağıracakken yeniden çenemden tutulup başım döndürülmesi ile şaşırdım.

"O tarafa bakma. Kaan işini düzgün yapsın."

Tam onaylayacakken derimde hissettiğim iğne ile dişlerimi sıktım. Gözlerimi yumarken terlediğimi hissediyordum. Acı her dakika artarken nefesim hızlanmıştı.

"Helikopter çağırın. Kartal erken gidecek."

Gözlerimi açıp anında Komutana baktım.

"Hayatta olmaz. Burada kalacağım."

"Sana soran olmadı Kartal."

"Bence sorulmalı. Gitmiyorum o kadar. İyiyim ben! Göreve devam edeceğim."

Komutan bana yaklaşıp gözlerime baktı.

"Bak Kartal. Biliyorum devam etmek istiyorsun ama yaralı bir kol ile devam edemezsin. Zaten pek bir şey kalmadı. Önden git ve adamları teslim et."

"Ama-"

"Emrime karşı mı geliyorsun asker!?"

Ciddi bir şekilde suratıma bakarken yutkundum ve dişlerimi sıktım.

"Hayır Komutanım."

"Güzel. Helikopteri çağırın."

Benden uzaklaştı. Evden çıkarken sinirle arkasından bakıyordum.

"Dikişte bitti."

Kaan'a dönüp bakarken malzemeleri topluyordu. O esnada Akın ve Turgay abi gelmişti. Onlara baktım. Akın hemen gelip bana sarıldı. Sonrada saçlarımı karıştırdı.

Taramalı/BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin