Klişeli Bölüm İki : Adını Klişe Koydum

19.4K 2.2K 1.1K
                                    

Multi : Badboy
Kahvaltı yapıyordum (Masum Kız olduğum için kilo almıyorum , sıçmıyorum vs. özellikler ) . Aaa okula geç kalıyorum . Hızlıca okula koştum .
Sınıfta sırama oturdum . Badboy hurma kokuyordu .
Ve hemen , ansızın öğretmen geldi .
Çarpma işlemi görüyorduk , çarpım tablosunu ezberleyememiştim . Ders çok zordu . Bir bok anlamadım . Badboy kulaklıkla Hepsi 1 dinliyordu .

" Sen cevapla BadBoy " dedi öğretmen . Çözmesi imkansızdı .

Soru: 9 x 7 = ?

Badboy hemen çözdü , inanamıyorum .

****

" İnanamıyorum kamp varmış gidelim mi ? " diye sordu kankam .
" ™"
" Tşk "
" Öd "
Hemen Facebook ' a girip bir iki durum paylaştım .
Durumlar :

- Lafa gelince sedat peker, icraate gelince pamuk şekersiniz.

-Milletin etiket olduğu yerde fiyatı biz koyarız.

-Ağır geliyorsa yaşam yol alıcaksın paşam .

Sıkılınca Badboy ' un profilene girdim . Oha ! Profil fotorafını 32 kişi beğenmiş ! Ne kadar havalı !

****
" Anne ben kampa gidebilir miyim " diye yavru it bakışları attım . " Giğğğt bırakığğp uzağğkalarağğ giğğğt " diye bağırdı . Sarılıp ağlaştık .

Valizi hazırlayıp foto çektim . Ve altına hemen " Qampa giderqene ; glen gideni aratır .s .s " yazdım .

****
Ne kadar vote geliyor lan . Evde tepiniyorum baya baya . Bölüm ne içimi Sindy , ne de dışıma Barbie . Bölüm yazmıyorum kaç gündür özür internet yoktu . Multideki video izlemeyin , uyardım .

Şoook vote atmak ömrü uzatıyor . Detaylar için Kanal Q ' yü açın .

Yb yarın herhalde.

Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin