Multi , eseriniz . Lan hanginizin bedduası tuttu mutfakta kilitli kaldım kapıyı kırdık . Abi hanginiz yaptı lan !? Nasıl bir beddua tutmasıdır o !? Sövün derken bu kadar beklemiyordum .
* Masum Kız *
Aslında hafızamı kaybetmediğimi öğretmen kanın bende kafa yaptığını öğrendik . Ve gezi iptal oldu . Bende evde dinlenmem için yatağa attım .
" Kızım sana mektuplar geldi . "
" Bakayım , fatura , fatura , Hogwarts Mektubu , fatura , Bim İndirimi . Dur bi dakika , Bim ' de indirim mi !? " diyip bağırdım .
İçin açtım ve şöyle yazıyordu .
Sevgili Masum Kız
Ben baban annen ile ayrıldık . Annen Badboy ' un babası diye birine aşık . Ve evlenecekler . Bunu söylemek için mektup yazayım dedim çünkü bu özgün bir hikaye .s Bim İndirimi feykti annenin bana aşkı gibi .s
Bim İndirimi feykti . BİM İNDİRİMİ FEYKTİ . Bim İndirimi feykti ...
" Badboy bize gel konuşmamız lazım bize gel . " dememle pencereden birinin girmesi bir oldu .
" Sen nasıl oradan ... "
" Ben zenginim aq masum fakiri . "
" Özür ya . "
" Konuş . "
" Anam . Baban. Evlenmek. "
" Anan. Babam. Evlenmek. Ne ya !?"
" Baban annemle ... "
" Dur ben bilicem . "
" Zenginsin diye bir şey demiyorum annem ile baban evleniyor . "
* Badboy*
O zaman biz , biz ne oluruz . Onun annesi çarpı benim babam , artı yapacakları çocuklar , eksi ben ve Masum Kız eşittir gerçeklerin aq .
Biz , biz kardeş oluruz . Bunun şokuyla yere düştüm . Masum Kız ' da hemen üstüme düştü . Yerini biliyor köfte . Tam günahlı romantikli bir andayız .
" Kızım odana geliyorum ." diye bağırdı Üvey Annem Olabilecek Kadın ( İsim konusunda çok mu yaratıcı mıyım ne ? ) . Ses tonu " Badboy ' u sakla döl israfı odana geliyorum ." der gibi , gibiydi .
" Badboy saklan ! " dedi çok endişeli bir sesle . Abajuru kafama geçirdim . Artık görünmüyorum :)
" Eee kızım mal bir şekilde seninle ilgilenmezsen geliyim bir odanın havasını soluyum dedim. "
" Heheheh bende ders çalışıyordum , abajurda bir şey yok . " dedi . Allah , yirim onu . Arkasını döndü ve anasına sarıldı . Totişinide yerin .
Kapı çaldı . Ve içeri Hayat Bilgisi öğretmeni geldi . Onun burada ne işi var !?
" Ben sana özel ders vericeğim . " dedi . Ve Masum Kız ile masaya oturdular .
Bir dakika Hayat Bilgisi öğretmeni olmaz ki . Bütün derslere bir öğretmen bakar . Yaktım çıranı hoca . Ansızın öğretmen konuşmaya başladı .
" Ben aslında mafyayım , babanın bize borcu vardı ödemedi seni kaçırmaya geldim hahaha . "
Onu hemen kurtarmalıyım çünkü ben onun , kardeşiyim ...
Ortaya çıktım .
" Davetsiz misafirlerimiz de varmış . "
" Koyiyimde yaylan ahhahah ." dedim . Bu şaka hiç eskimiyor ya .
" Sus bi ben mafyayım . "
" Ben de Badboy . " dedim . Bu bana yumruk çaktı .
" Abi Masum Kız ' ı al abi . Babam para bekliyor abi . Ben hiç bir şey yapmadım abi . "
" Ben bunu alıyorum o zaman . "
" Al dükkan senin . "
Masum Kız ' ı bayıltıp götürdü . Ellerimi havaya doğru açtım .
" Allah'ım lütfen Masum Kız ' a yardım et . Allah ' ım sen büyüksün lütfen yardım et . Allah'ım onu çok seviyorum ." dedim ve Doğan ' ıma atlayıp uzaklara gittim . Bizim eve .
***
Hadi size bir şeylik yapayım dedim bu bölüm size yether hadi eyw .
Önceki bölüm ( duyuru olmayan ) den alamadığım votelar bu bölüm gelsin benc .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031
HumorUyandığımda Badboy ' un beni kaçırmadığını ve rüya gördüğümü anladım . Boşverip pazardan aldığım topuklu konvers ve onun üstüne geyikli tayt giyip onun da üstüne leopar desenli göbeği açık tişört giyip halka küpelerimi taktım . Kollarıma da 22 ayar...