Duyuru : Finale Bir Bölüm

9.6K 919 778
                                    

Duyuru fln değil final fln da yok  , fake attı p*ç dediğinizi duyar gibiyim :)

Bölüm Şarkısı : Malkoçoğlu feat Ellie Goulding - Hayvan Gibi Like You Do ( Ya mobilden bulamadım koyamadım multiye )

* Üvey Komşusuyla Basılan Kız *

Yazarımız o anı nasıl bitirebileceğini bilemediğinden hemen yarın oldu . Ve olay bulamadığı için okul yeniden başladı . Sabah annemin sesiyle uyandım . Lanet garı . Kahvaltı da Şokella dan çiğ köfteye kadar her şey vardı . Hepsini yedim ama kilo almadım veya sıçma reaksiyonları fln göstermedim . Sürtükler lütfen , ben Masum Kız .

Okul eteğimi göbeğimin bir iki karış üstüne katladım . Okulumuz özeldi biz fakirdik ama üstün zekam yüzünden hiç çalışmadan burs fln aldım . Altıma yine topuklu Konverxlerimi ( özel marka tmm üstüne basınca ışık çıkıyor .s ) . Saçıma evde kalmış kız maşası çektim . Ve aylaynır uzattım uzattım ve diğer aylaynır ile arkada birleştirdim . Ve belkide şurada kapatılmamış bir yüz milimetresi vardır ( Ressam Bob <3 ) fondöten işe duş aldım . Herhangi olası Masum Kız yanak kızarması için allıkla yanaklarımı kıpkırmızı yaptım . Dudak koruyucu sürdüm çünkü ben doğal bir kızım .

Servise bindim ve okula gittim . Okulda herkes bana bakıyordu . Yanaklarımın zaten kızarık olduğunu hissettim . Ve derse girdik . En arka sırada Badboy ile oturuyordum . Ve Badboy her zaman geç geliyordu ama öğretmenler bir şey söylemiyordu ona . Para sıçmak böyle bir şey ;)( satır arası emojisi <3 )  . Söylediklerine göre okula yeni bir öğretmen geliyormuş kim acaba ? Yakışıklı diyorlar ama ilgilenmiyorum .

Kapı açılınca böyle yakışıklı bir öğretmen çıktı . Calvin Klein mankeni olucakken kaydırma yapmış sınavda ve öğretmen olmuş . Mal yha . Hayat Bilgisi öğretmeni işte . Işte bütün kızlar bunun içine düşmeler fln ama umursamaz , saf , ilgisiz masum kız tavırlarıyla onu etkilemeler fln .

" Sen anlatmadın kendini kız . " dedi ve yanıma kadar geldi.

" Ben Masum Kız ... " dedim açıklayacakken içeriye Badboy geldi ve hiçbir şey demeden sırasına oturdu . Ve zil çaldı . Mübarek zil , bunlar hep ayarlı işte . Badboy gidecekken bileğinden tuttum . Hava binbeşşüz .

" Masum Kız bırak kolumu acıtıyorsun . " dedi ve kendini çekmeye başladı . Böyle yere düştü . Bende ayıp olmasın şimdi diye üstüne düştüm . Ne kadar iyi niyetli bir insanım . Böyle tam " Bir bakış attın kalbimi yaktın . " modundayız .

Sonra öğretmende kaldırmaya çalıştı beni  oda düştü . Noluyo lan fln oldm yağni .s Ama bu olayın bir bölüm sonra olması gerekiyordu ! Ben oradan çıkınca bunlar bakışmaya fln başladı . Ama sonra hemen kalktılar.

" Okuldayız . "

" Benim okulum . "

" Benim dersim . " dedi Badboy ' a bir kal geldi . Böyle dondu bir çarpıldı . Tontişim yha .

" Masum Kız gel test çözelim . " dedi Hayat Bilgisi Öğretmenim .

***

Bir hafta oldu ve yazar arada olan şeyleri yazmaya üşendiği için böyle bir yol seçti işte . Biz Badboy ile barıştık falan . Bugün gezi vardı yine . Otele gidiyoruz . Annemle babam ise zaten iş gezisinde ( işleri bilinmiyor ) . Üstüme eşarotfmanlarımı ( TDK bu kelimeyi beğenmedi ) giydim . Üstüme straplez payetli bir tişört , giyip . Stilletto giydim . Sade insanlar bebeğim, böyleyiz .

Otobüse gittik boş yer yokmuş şöförü indirdik . Ya şimdi Badboy ' un kucağına oturucaktım da abartı olur şimdi . Böyle otele geldik . Sonra Hayat Bilgisi Öğretmeni odaları ayarlıyordu .

" Maalesef bir odamız eksik . "

" Nasıl ya !? "

" Ay boş oda varmış hemen dolduruyoruz . "

" Şuan boş odamız yok . " dedi . Tabi bizde durur muyuz ? Hemen Badboy ile aynı odaya yerleştirdik beni .

Sonra bir ekşın yaratayım dedim attım kendimi merdivenden aşağı . Ayak üstü düştüm .

" Ben taşırım . " dedi Hayat Bilgisi öğretmeni .

" Sana ne oluyor topraam ben taşırım . " dedi Badboy .

" Kalp krizi geçiyor . "

" Hastaneye gidiyoruz . "

****
* Hayat Bilgisi Öğretmeni *

O Masum Kıza aşık olmuştum ama lanet Badboy bizi yalnız bırakmıyordu . Sınıfa girdiğim ilk anda dikkatimi çekmişti . O parmak kaldırışları çaktırmadan burnuna sokuşları , adını doğru yazması , umursamaz ve saf tavırları . O benimdi ve Ergen Badboy benden alamıyacaktı .

" Çok kan kaybetmiş . "

" Kalp krizi geçirdi . "

" Ben doktorum ameke . "

" Kim kan verecek . " dedi . Dediklerine göre onun kanı zor bulunuyormuş . Benimkide !!

" Ben veririm . " dedim Badboy yoktu ve büyük bir avantajdı bu .

Masum Kız benimdi . Kan vermem ile uyandı .

" Ne oluyor hiç bir şey hatırlamıyorum , ben kimim ? "

" Sakin ol sevgilim . " dedim .

***

Bu bölümü çok mal bir kafayla yazdım kötü olmuş olabilir .

ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ !!

Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin