PoodsCake yavukluma gelsin...
Masum Kız :
" Salak Badboy senin burada ne işin var !? " dedi Mafya ." Anama laf atma oçe . " .
" Atarsam ne olur . "
" Allah ' ını seviyorsan atma . "
" Allah ' ımı seviyorum ama atıacağım . "
"Allah'ını sevseydin anneme laf atmazdın ."
" Üff snane be slk .s "
" Kesin artık şu kavgayı ! "
" Tamam ya , hem senin ayak bileğinin neden 0,0009 mm ' si gözüküyor . Cuma günleri dışında beraber yalnızken giyebilirsin . Cuma olmaz o mübarek gün . Yokluğunda İmam Hatip Lisesi ' nde badboyluk yaptım arada abdestsiz derse fln girdim gelmiş burada neler yapıyorsun mübarek !? " dedi İmanlıBadboy
" Ben Mafya ' yı seçiyorum Badboy . "
*Badboy*
O gidince o yok gibiydi ama vardı o kalbimdeydi ama gerçekte yoktu . Onsuz geçen her günü ölü gibi yaşıyordum ama yaşıyordum ölü gibi ama . O gidince sanki sol tarafımdaki kalp sol tarafıma göç etmişti , sol tarafımda boşluk vardı ama sağ tarafımda yoktu olsa duramazdım zaten . Onsuzluk bana yaramamıştı . Badboy olmaktan tövbe etmiş , bütün kızları bacım ilan etmiştim .
Hiçbir kız çekemiyordu onun gibi halay .
Hiçbir kız çekemiyordu onu , çünkü o bir hayal.
Onsuz hayat bana geçiyor gibi gibi alay .
Herkes mutlu , herkes lay lay lay .
Neden değil bana hayat vaykiki vay vay .( Ve yazar (?) şiir (?) yazar ...)
Onun yokluğunda şiire vermiştim kendimi . İçimdeki şiir delisini keşfetmiştim . Kızamıyordum ona beni terk ettiği için , çünkü Mafya çok yakışıklı teklif etse tereddütsüz giderdim . Hatta istese benliğimi unuturdum ama bunlar önemsiz şeyler . Acaba onlar ne yapıyorlar acaba !? Halay mı çekiyorlar ? Bensiz !?
*Masum Kız*
Aslında Mafya ' yı sevmiyordum ama onu seçmek zorundayım . Babanı öldürürüm Gündüz ' ü oraya gönderdim demeseydi keşke . Aslında babam umrumda değil gebersin moruk arkadan bana da tabanca tutmasaydı . Ama ben Badboy ' u seviyorum . Kalbimin içine baksak Badboy çıkar içinden . Çünkü Badboy ' u bütün kalbimle seviyorum .
Ama bu akşam Buğday ' ın ( Buğday , Başak kdksjdj tamam lan siz gülmüyonuz ) yaptığı parti var neden güzel giyinip onları kendime aşık etmiyorum !?
***
Abi 30 küsür K okumam var bir havaya gireyim duyuru yapıyım dedim . Olmadı bu , olmadı . Duyuru yapmayacaksam Wattpad yazarı olmanın ne anlamı var . Ben sırf duyuru yazmak için hikayeye başladım . Yaparım kafama estimi duyuru . Herneyse bütün üzüntümü hikayeye yansıtıp üzücü bölüm yazdım yarısında ağlamaya başlamıştım hatta . Hatta o romantik tabirlerim ...
Vote verin , verdikçe veresiniz gelir ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031
HumorUyandığımda Badboy ' un beni kaçırmadığını ve rüya gördüğümü anladım . Boşverip pazardan aldığım topuklu konvers ve onun üstüne geyikli tayt giyip onun da üstüne leopar desenli göbeği açık tişört giyip halka küpelerimi taktım . Kollarıma da 22 ayar...