Bölüm Şarkısı : $esS!zlİq ( fln )
Multi : Franciscokaosmkdkdodk Lachowski Allah yardım etsin 🙏🏻 .1 . Seçenek☝🏻️ : Wattpad yazarlarının qafasında problem var kesin olarak . Abi sen zengin , yakışıklı , sen benimsin atarlı ( Bunu iltifat sananlar da var -_- ) bolca miktarda paraya sahip , emekli pileyboy , uyurken alta sıçan bebek yüzlü , sıçmayan insan , parasıyla coşturan , umursamaz tavırlarının arkasında " Dışarı çıkarken atlet giy !! " diyen ana yatan vs. bir zengin insanoğlu ile evlenip buna zorla diyorsun ya ... Nys çok hojdur ama benana .s
2. Seçenek ✌🏻️ : Bu şans ile hani şu yarı kel adamlar var ya ( babam syglr ) hani saç ektirirler ama kelliklerini gizleyemezler , hani şu müdürünüz Rayban gözlüklü fiyakalı adam , hani şu espri kalitesi " Seneye görüşürüz ehehehhe ... " olan kişi , baklava desenli çorabı iyice bağımsızlığını ilan etmiş ... Hobileri arasında Google ' a yayla fotoğrafları fln yazan adam , tmm yether anldnz .s işte onlarla evledirirler . İşte ikinci gün esrarengiz bir şekilde balkon altı cesetini bulurum onun , ölü falan . Bütün mirası bana kalır , bende gudgörl olduğum için hepsini bağışlarım ( OHA TAM BIR BEŞİNCİ BOYUT HİKAYESİĞĞ !! ) . Hani beni paragöz sananlar var . İşte TL leri dırırıtlarına dıtrırıtsınlar .
____________________________________________________________
Hikayeyi Yazan Kişi Notu : Hani şimdi yazarlar kitaplarıyla dalga falan geçtiğimi sanabilir . Mal mısınız tab2 kitaplarınızla geçiyorum . Hayır daha ne kadar daha belli edebilirim !? Ama çok şeyetmeyin ya ciddi değilim o kadar . Bunlar hep yazın evde klima şeyine maruz kalmamdan .s Bir de sünnette pilav dan o malum şeyin çıkabilmesinin ne kadar olası bir durum olduğunu düşündüğümden , bir hafta boyunca acaba yedim mi diye düşündüğümdendir !
____________________________________________________________3. Seçenek : Hayır bazı zoraki evlilik nedenleri çok saçma , neymiş dedesi onunla evlenmez ise mirası vermeyecekmiş ( Wattpad ' de bu nedenden dolayı toplam 31267373637731 kişi zorla evlenip aşık olmuş . Hayırlı olsun ne diyelim . ). Hayır sen moruğun tekisin Kabe ' ye falan git , git Esra Erol ' a azmış karılarla çay iç . Nedir sendeki bu ileri görüşlülük !? Ve sen masum kız sen ne zaman bu kadar paragöz oldun aq . Hepinizden nefret ediyorum . Başka ne vardı lan . Babası zorla evlendiriyormuş . Nerede kadın gücü , birliği !? Evden kaç bilmem ne yap ! Babanı öldür . Ediz ' i falan kaçır . Lütfen arkadaşlar istersek herşeyi yapabiliriz .
4. Seçenek✋🏻 - 👆🏻 : Hem sen nasıl Türk babasısın ? Türk babası dediğin pileyboy dinlemez ananı siker ( sen öyle oluştun ztn ) . Ders verecekmiş çocuğuna ! Senin verdiğin ders , Türk babasına ters ( OHA kafiye ) . Sen Türk babasına pileyboyluk tasla taslayabiliyorsan ! ( Hem ben hiç askere giden bedboy görmedim . Hepiniz de mi bedelli aq . ) Lütfen arkadaşlar Milka ' nın ineği de turkuaz zaten .
*****
Bu bölümü sevmedim zaten de aklıma kitap gelmiyor ... Bana kitap önerirsiniz mi ?
Ha bu arada da Facebook ' ta bir Wattpad Direniş Grubu kurulmuş . Tam bilmiyorum , detaylı bilgi için @zeynepcolakk ' a mesaj atabilirsiniz .
Bu bölümü yazmak için uğraştığım zaman'ın haddi hesabı yok.
Bana
kitap
önerin
pls .
Bu arada nasıl olur da vote artıp , yorum azalır ? Hikayemi benim kadar dengesiz insanların okuması çok hoş . DENGESİZLİK FOREVER !!
Vote atın , ameliyat parası için .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031
HumorUyandığımda Badboy ' un beni kaçırmadığını ve rüya gördüğümü anladım . Boşverip pazardan aldığım topuklu konvers ve onun üstüne geyikli tayt giyip onun da üstüne leopar desenli göbeği açık tişört giyip halka küpelerimi taktım . Kollarıma da 22 ayar...