Bu bölüm gerçekten final açıklama sonda 💩 .
// FİNAL //
/ Badboy / Badboy ' un Finali / Badboy ' un Gerçek Finali / Partiden 3 gün Önce /Artık onsuz hayatımı geçiremeyeceğimi anlayınca Nokia 3310 6s Plus Edge Mini z5 Galaxy Note G3 ' ümü alıp başımdan aşağı attım evet olmuştu artık ölmüştüm . Tabi aşkımı yüzüne vuracağım bir mektupla ...
*Masum Kız*
Buğday ' ın partisine gitmeden önce bir mektup gelmişti 2 gün önce postalanmış merakıma yenik düşüp okudum .Peripellalar kadar tatlı , Şirin Baba kadar mavi , ödevi hatırlatan öğrenci kadar duyarlı , Beşinci Boyut ' un Salih ' i kadar masum , Torku kadar doğal , Burger King ' deki Whopper kadar at gibiydin , sensiz kadar bensizdim ölüyorum biliyor musun ? Sana ve Mafya ' ya yukarıdan gülümseyerek bakıp , beddua ediyor olacağım . Zaten cehennemi garantiledim anamı öldürmüştüm bir aralar bilirsin ben Badboy ' um . Ama tek isteğim pileyboyluktan istifa edip , bir balıkçı kasabasında sahil kenarında bir Endüstri Meslek Lise ' ine gidip kendi müziğimi yapmaktı . Ama hayat sınırsız para ve yakışıklılık verdi , lanet . Ve en çokta Mafya ' yı seçmen koydu . Sana kızgın değilim - irispi - evet kızgınım şerefsizin oğlu . Saklıyorum ilk halay çekişimizde düşürdüğün mendili , çok heyecanlı ve aşıktık ... Şimdi kendine yeni halay başı buldun belkide yeni şarkılar çıktı , ritmimizi kaybettik . Yere sektiğin her an kalbim dağılıyordu görmüyordun . Biliyordum bedboyluğum başıma bela açıcak ama takmadım sana baktım ve dedim ki " Kanayan gülümün alyuvarı olur musun ? " ama sana diyemedim çünkü utandım . Duvarların vardı ama yıkılırdı be gülüm . Ve zamanı geldiği an beni seçmedin . Ben senin için Hogwarts Mektubu ' mu atmıştım . Bunları bir yana bırakalım bazı geceler annem bana musallat oldu . Tabi mafya seni korumuştur . Ben telefonumun ağırlığı altında ölmedim , aşkımın ve yalnızlığı ağırlığı altında ezildim ...
Badboy değil Aşkındanölençocuk ' um artık ...
Bunu okuduktan sonra ağlamaya başladım pişmandım ve dayanamayıp kendimi camdan aşağı attım Mafya ' ya pişmanlığı belirtten bir mektup yazdım .
Mafya
Farkettim ki Masum Kız ' ı seviyorum bende odasına gideyim dedim ve mektup buldum ve okumaya başladım .
O öldüğünde zaten ölmüştüm .
Ölmüştü benimdi lan o benim . Kaç karış boyundaki elbiseyle intihar etmiş bir de ...
EPİLOG
Türkiye intihar akımına kapılmış herkes ölmüştü . Bunu başlattıkları için lanetlenen Masum Kız ve Badboy öbür tarafta da aşklarını yaşayamamış ve her türlü ayrı kalmışlardı kısaca HAYVEY DI HEL .
Son .
Vallahi Son .
Dinime imanıma son .
*****
Bu klişe bölümleri bitti yeni klişe serisi yazmayı düşünüyorum yeni bölümler sıkmaya başlamamıştı . Bölüm çok koyamıyorum bizimkiler yasakladı Wattpad ' e çok girmemi . Beni özlediniz mi !?
BEDYAZAR İS BACK !!!
Amanın kaç okunma var evde buna bakıp bakıp coşuyorum . Ama hala aynı kişiyim sadece fazladan iki kiloyla ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031
HumorUyandığımda Badboy ' un beni kaçırmadığını ve rüya gördüğümü anladım . Boşverip pazardan aldığım topuklu konvers ve onun üstüne geyikli tayt giyip onun da üstüne leopar desenli göbeği açık tişört giyip halka küpelerimi taktım . Kollarıma da 22 ayar...