Klişeli Bir Bölüm 8 : Tatlı Küçük Klişeler

10.3K 1.1K 1.2K
                                    



Bölüm Şarkısı : Caillou ( Kayu ) Theme Song Remix

*Badboy*

" Diğer BadBoy ( Benden yine üşenmeceler , isim kısaltmacalar ) !? "

" Sa . "

" As . "

" O çılgınca halay çeken kızda kim . " dedi Masum Kız' a baktı . Boğardım bu çocuğu ama silahı var ...

" Masum Kız Değil . "

" Essah mı ? "

" Anam ölsün . " dedim . Ama merak etmeyin içimden Tövbe ettim .

" Tamam o zaman ben seni sonra öldürürüm , hadi AEL . " dedi ve gitti . Gitti ve ben hiçbir şey yapamadım ...

Masum Kız ' ın zevki çok iyiydi ama Peppeli elbiseye o sitiletto hij olmamış . Ve proporsyonuna ( böyle kelimenin Allah belasını versin ) uymamıştı . Hayır İşte Benim Stilim izlemiyorum .

" Neden öyle bakıyorsun ? " dedi kızarmaya başladı . Utanmayı abarttı bu böyle renkten sonra şekil de değiştirmeye başladı . Tam birşey diyecekken telefon çaldı . Telefonum Nokia 3310 pılas . Ölün fakirler .

" Alo baba sen misin ? "

" İsmim yazıyor gerizekalı . "

" Ne oldu ? "

" Anan ölmüş nedeni bilinmiyor ama Allah çarptı diyorlar . " dedi . Şimdi hatırladım annemin üstüne yemin etmiştim . Tövbe etmiştim ama içimden . Annem benim yüzümden öldü mü yani !?

" Baba ... "

" Niyse telefonu mu kapatıyorum kontür bitiyor , feysde herkes beni evli sanıyor şimdi değiştirmem lazım , profil fotomu beğenip yorum yapar mısın hadi ağlıyorum bay . "

" Ne oldu . " dedi Masum Kız . Ama ben hissetmiyordum . Hiçbir şey . Sanki hissizleşmiştim . Feyse girip , üzgün hissediyor yaptım . Artık hissedebiliyorum , teşekkürler feysbuk :) .

" Neler oluyor Badboy . " dedi . Onun da ölmemesi lazım o , o çok masum onu haketmiyorum . Sanki o Omo ile yıkanmış bembeyaz , ben ise öbür marka çamaşır suyu ... Onu uzaklaştırmalıyım kendimden . Ama nasıl . Hey Bilgili ( Miki Fare izleyen anlar .s ) . Buldum işte .

" Biz Sürtük Kız ile imam nikahı kıydık . "

* Masum kız iz bek *

Kalbim kırılmıştı . Hemen koşarak eve gittim . Bu depresyonu nasıl atlatacağımı biliyordum . Kendime Şokella kutusu aldım ve en sevdiğim diziyi açtım . Beşinci Boyut ...

" Fadime ' yi nasıl terk edersin Kamil ! Siz erkekler hepiniz aynısınız . "

Dizi de Kamil , Fadime ' yi terk edip Nejla ile çıkmaya başlıyordu . Fakat Nejla Kamil ' i parası için çıkıyordu , Nejla aslında Ahmet ' ten hoşlanıyordu , yakışıklılığı için . Ama Ahmet de İman düzeyi yüksek Fadime ' ye aşıktı ( true story ) . Salih bunların aralarını yapmaya çalışıyordu . Bu arada Salih çok taş <3

Kapı çaldı ve yakışıklı böyle taş bir şey çıktı .

" Sen kimsin ? "

" Ben senin üvey komşunum ... " ( Hep üvey kardeş , üvey kuzen mi olucak !? )

" Ne izliyorsun ? "

" Beşinci Boyut .  "

" En sevdiğim dizi ! "

" Peki ya senin en sevdiğin kanal ne ? "

" Fılaş Tivi . " dedi Üvey Komşu.

Sanki birbirimiz için yaratılmıştık . Üstünde İsmail YK tişörtü ve adidax eştortfmanı vardı . Saçının üstünde " @l€m!n qıralı " yazan bir şapka vardı.

" Bir şey içmek ister misin ? "

" Le Kola var mı ? "

" Olmaz mı ? " Giderken feysbuk ' açıp " G£leNe M£rH@B@ G!dEne £lVeD@ " yazdım .

Dedim ve Le Kola ' yı bardaklara koyup , götürürken muz kabuğuna basıp elimdeki kola bardağının bir metre uçup onun üstüne dökülmesine sebep oldum .

" Özür dilerim . " dediğim anda zil çaldı .

" Sakın tişörtü hızlı giyme , kapıyı açtığım kişi yanlış anlasın . "

Kapıyı açtım ve Badboy ?

" Ben sana şey demek için gelmiştim . " dedi ve arkada giyinen komşuyu gördü ...

***

Nasıl da ekşınlı yerde bıraktım ama . Bu bölüm çok şey olmamış olabilir , sıfır moralle yazdım çünküsü . Böyle geçiş bölümü diyelim buna ( Wattpad genel bahanesi) .

Yorumlardaki artış qalp phen .

Çok iltifatımsı şeyler yazmayın nasıl cevap verebileceğimi bilemiyorum , böyle ekrana boş boş bakıyorum .

Bu bölümü hij beğenmedim .

ABV bu bölüm .

#antibubölüm

İşsizlik yha .

Vote ver , ver , ver , ver çok istedim ver ,  ver , ver .

Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin