Klişeli Bir Bölüm 4 : Klişe Mevsimi

16K 1.7K 577
                                    

Bu bölümü üstüne alınan herkese ithaf ediyorum .

Kamp alanında sıkılmıştım . Ve karanlık ormanın derinliklerini gidip eğleneyim dedim . Tabi ki salak değilim bu yüzden gittiğim yerlere çakıl taşı bıraktım . İyice orman içinde olduğumun kanısına vararak geri dönmek için adım attım .
Yerin taşlarla kaplıydı ve yolu bulamadım . Tabi ki Badboy gelip kurtaramayacak susar mısınız ? Ve birden ses geldi . Badboy mu o ?
" Beni nasıl buldun ? " dedim Badboy ' a doğru . Hurma kokusu hemen burnuma doldu .
" Çünkü ben Badboy ' um ! " dedi . Çok mantıklı .
****
Kamp alanına gelince . Kankam yanıma geldi . " İyi misin ? " diye sordu . Tabi bende hemen yapıştırdım cevabı " Hayır Masum Kızım " dedim .
"Hahahaha "
" Hahaha "
" Haha"
"Ha ? "d
Herkes ateşin etrafına oturdu . Sürtük Kız çok kısa bir şort giymiş . Çok kısa giyinmişse kesin sürtüktür ( wattpad genel görüşü , üzücü ) .
Badboy aldı gitarı ve şarkıyı söylemeye başladı . Hurma kokusu , sesiyle birleşince ortaya bir iftar sofrası çıktı .
Daha fazla aksiyon yeter dedim ve yatağa yattım .
Ve birden dürtüldüm gecenin bu saatinde . Ne oluyor acaba . Karşıma Badboy çıkmasın mı ?
" Neler oluyor ? " dedim . " Sen benimsin " dedi . Beni malı gibi görmesine üzüldüm mü ? Hayır çünkü ben gerizekalı bir wattpad kızıyım .
****

Bölüm bence geç geldi . Çok özür . Yorumlarınıza bitiyorum . Bi ara ne kadar çok yorum var dedim , yarısı benim yorumummuş . Çaktırmayın . Bu aralar kendimi hangi kitabın yerine koysam bilemiyorum söz diğer bölüm klişeli bölüm olmayacak . Bölüm kısa mı oldu ?

Unuttum birde 1K olduk . Hayır saçmalamayın halay çekmiyorum . Kitabımı okuyan herkese teşekkür ederim .

Şok , Şok , Şok ! Vote atana yorum yazmak bedava . Bu fırsatı kaçırmayın !

Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin