Yorumlar oylar tavan ! Sizi seviyorum lan ! Hayatım almadığım iltifatı ben bu hikayede aldım . Ne kadar vote istesemde hiç sayısına bakmadığımı farketti görünce ben bi şoq . İnternet olmadığı için yorumlara cevap veremiyorum fln . Sizi yerim aq . Vallaha yerim . *60yaşüstübayramsuluöpücükleri* .
Urfa ' ya geldik . Sahte kimlik fln aldık . Adım artık Masum Kırmızı Görl ( Mahsun Kırmızı Gül sa ) . Yine zengin züppelerin olduğu bir okula geldik . Kutotuzgün ' e ( Kutay , Kutotuzgün tm yha qomiq diğil .s ) . Ama okulun başlamasına bir gün vardı . Bizde klişe yaşayalım deyip bara gidip şişe çevirmece oynamaya karar verdik . Şişe de yarım su vardı onu da içtim .
" Hayır ondan Mafya içmişti. " dedi Gündüz . Olamaz aynı şişeden su içtik , yani öpüşmüş olduk . Nayır ilk öpücüğüm gitti . Eller kadir kıymet bilmiyor anneaağğ .s Gözlerimin dolduğunu hissettim ama sıtey stırong . En son teyzemin kocasının , annesinin , halasının , yiğeninin eski sevgilisinin the best kankası ölünce ağladığımı hatırladım . Ağlamayacağım .
" Problem değil o benim zaten , ilkleri ben yaşatıcağım ona hıağhıağhıağ . "
" Ahirette nasıl açıklayacaksın bunu üzerine vinç düşesice . "
" Diğer bölüm zoraki evlilik yaparız ok ? "
" Bakılır . "
" Tamam cevaplamayan bir shot ayran içer . "
Çevirdi bir ucu bana diğer ucu da Gündüz ' e geldi .
" D mi C mi . "
" D yani cesaret . "
" Dans et . " dedi Uyotogar . Dans mı !? Üzerimde hala kanayan güllü tişörtüm ve leopar eteğim vardı .
" Frikik verme ananı boğarım ! " dedi Mafya Çıcık . Bende dans pistine geldim . Elidor reklamında öğrendiğim ( Tenks Meryem Üzerli ) dans figürleriyle halay başı amcamdan öğrendiğim dans figürlerini birleştirip , dans etmeye başladım . Herkes bana bakıyordu .
" Ona benden başkası bakamaz ! O benim . " deyip hepsini silahla öldürdü . Asi Mafyam yha <3
" Sen çok yanlış anlamışsın knk o benim ! " dedi Badboy . Bende hurma kokusu nerden geliyor diyordum .
" Masum Kız iyi misin !? Dokundu mu sana !? Sensizlik sanki sensiz bir şekilde sensiz her taraf fazla sensiz fazla sen yokmuş gibi ama sen kalbimdesin , o yüzden aslında sensizlik yalancı sensizlik ... ( bunu yazan ben kör oldum aq benden şair olmaz ) " dedi . Olamaz çok romantiq aşıq oldum sanırım . Ama Mafya ' nında bir albenisi var konuyla alakasız ama Kutotüzgün de çok taş . Hangisini seçicem ben yha .s
***
İnternet girebilmek için pencereden aşağı düştüm . ( Merak etmeyin 1. kat sadece rezil oldum :/ ) Pencerede ne işim var ? Çünkü komşular evlerinin duvarlarının yanına çömelmemden şüphelenmeye başlamışlardı .
Yha bölm birz kısa ama takmıyn .s
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031
HumorUyandığımda Badboy ' un beni kaçırmadığını ve rüya gördüğümü anladım . Boşverip pazardan aldığım topuklu konvers ve onun üstüne geyikli tayt giyip onun da üstüne leopar desenli göbeği açık tişört giyip halka küpelerimi taktım . Kollarıma da 22 ayar...